مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی خبر داد:

تعیین تکلیف بیش از ۵۶ هزار متر مربع زمین صنعتی در خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی از تعیین تکلیف ۵۶ هزار و ۴۹۶ متر مربع از اراضی که تحت اختیار سرمایه گذاران بود، خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۸۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تعیین تکلیف بیش از ۵۶ هزار متر مربع زمین صنعتی در خراسان جنوبی

عباس جرجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی از تعیین تکلیف ۵۶ هزار و ۴۹۶ متر مربع از اراضی که تحت اختیار سرمایه گذاران بود خبر داد و افزود: تعدادی از زمین‌ها با وجود این که مدتی از انعقاد قرار داد آن‌ها گذشته است هنوز هیچ اقدامی برای راه اندازی واحد خود انجام ندادند و به تعهدات خود عمل نکرده اند که پرونده این زمین‌ها در این جلسه بررسی شده و با صدور رای این کمیته بازستانی شد.

اوبا اشاره به اینکه همه ساله بین ۳ تا ۴ بار این کمیته تشکیل می شود و پرونده‌ها در جلسات بررسی می‌کند. افزود: زمین‌های بازستانی شده از سرمایه گذاران در شهرستان‌های بیرجند، طبس و قاینات است.

جرجانی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۵ مکاتبه در زمینه‌های تعیین تکلیف بدهی پروانه احداث ساختمان و تحقق تعهدات برای واحد‌های صنعتی استان ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی عنوان کرد: اداره امور حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی استان در راستای تحقق این اهداف وظایفی از جمله سیاست گذاری حقوقی، هدایت و مشاوره حقوقی، نظارت حقوقی، طرح دعوی، دفاع از حقوق شرکت‌ها و سرمایه گذاران، تنظیم لوایح و بررسی قرارداد‌های منعقد شده بین شرکت و طرفین و ... را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار