دانش‌آموزان ارومیه‌ای با شمیم رضوی راهی باب‌الرضا شدند

ارومیه(پانا)-همزمان با ولادت امام رضا (ع) شمیم رضوی، دانش‌آموزان ارومیه‌ای را راهی باب‌الرضا کرد.

کد مطلب: ۹۲۸۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان ارومیه‌ای با شمیم رضوی راهی باب‌الرضا شدند

در حاشیه این مراسم رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی ضمن خوش‌آمدگویی به خادمان رضوی گفت: همانطور که مشاهده می‌کنید چند دانش‌آموزان ولایتمدار و دوستدار ائمه اطهار (ع) استان برای زیارت این پرچم مقدس و خوش آمدگویی به خادمان حرم رضوی دل در دلشان نیست و امید است که بتوانیم این دانش‌آموزان را که آرزویشان زیارت حرم امام رضا است راهی مشهد بکنیم.

محسن رضایی افزود: کار اصلی برنامه امروز حضور خادمان رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا(ع) است وبرخی می‌گویند چرا ما به یک پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) این میزان اعتقاد داریم، در حالی‌که در داستان زندگی حضرت یوسف نیز مشاهده می‌کنیم که پیراهن یوسف پیامبر، چشمان نابینای پدر را شفا بخشید.

در این مراسم یکی از خادمان رضوی تاکید کرد که در همه امور و فعالیت‌های زندگی باید تلاش شود تا شیوه و سبک زندگی امام رضا(ع) سرلوحه باشد و در کنار درس دانشگاه و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، ترویج و فرهنگ رضوی و سبک زندگی ائمه اطهار می‌تواند بهترین برنامه فرهنگی برای برون‌رفت از مشکلات فعلی باشد.

در نهایت پرچم سبز رضوی همراه با قرائت صلوات خاصه علی بن موسی‌الرضا(ع) و دعای فرج امام عصر(عج) در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه به اهتزاز درآمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار