بخشدار فشافویه:همه باید در راستای حضور پر شکوه مردم در انتخابات اسفند 98 تلاش کنیم

فشافویه(پانا) - بخشدار فشافویه گفت:مردم ایران با اصل نظام مشکلی ندارند و ممکن است از دولت ها و جناح‌های مختلف دلخور باشند و آن راهم در پای صندوق های رای نشان خواهند داد.

کد مطلب: ۹۲۸۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بخشدار فشافویه:همه باید در راستای حضور پر شکوه مردم در انتخابات اسفند 98 تلاش کنیم

فیض اله امامی در اولین جلسه هماهنگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان اظهار داشت: انتخابات امسال از حساسیت خاصی برخوردار است و تمامی بدخواهان و دشمنان نظام به این انتخابات چشم دوخته اند.

او در ادامه افزود: تحلیل آنها این است که فکر میکنند با توجه به شرایط اقتصادی مردم، آنها دیگر در انتخابات شرکت نمیکنند، اما آنها مردم ایران را بعد از گذشت چهل سال نشناخته اند.

مسئول برگزاری انتخابات بخش فشافویه گفت: مردم ایران با اصل نظام مشکلی ندارند و ممکن است از دولتها و جناح‌های مختلف دلخور باشند ولی آن را در پای صندوق‌های رای نشان خواهند داد.

امامی گفت: ما وظیفه شرعی، ملی و قانونی داریم که زمینه برگزاری با شکوه انتخابات پرشور در شان نظام و ملت بزرگ ایران رافراهم کنیم.

بخشدار فشافویه افزود:در این راستا و براساس قانون انتخابات از ظرفیت‌ها و امکانات تمامی دستگاههای دولتی و غیردولتی استفاده خواهیم کرد.

اولین جلسه هماهنگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان با حضور برنجی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان ری ، حجت الاسلام مرادی رئیس دفتر هیأت نظارت شورای نگهبان بخش های فشافویه، کهریزک و قلعه نو، تاجیک شهردار حسن آباد، زندی رییس شورای شهر، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها و مدیران دستگاههای اجرایی بخش در محل سالن جلسات بخشداری برگزار گردید.

/خبرنگار:بهاره آقازاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار