یوسف بهارلو خبر داد: ساماندهی موفق نیرو های سرباز معلم‌ در سال 98

تهران(پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت:طبق سهمیه اعلامی به مناطق بیست و یک گانه شهرستان های استان تهران ، امتیازبندی نیروهای سرباز معلم با دقت صورت پذیرفته و فرآیند گزینش آنان به سرعت انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۹۲۸۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو خبر داد: ساماندهی موفق نیرو های سرباز معلم‌ در سال 98

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر گفت: بر اساس اعلام زمانبندی شده طبق بخشنامه وزارتی، داوطلبان واجد شرایط که تاریخ اعزام آنها تیر و شهریور ماه سال 98 می باشد با مراجعه به مناطق تابع ثبت نام و تشکیل پرونده می دهند.

او در ادامه افزود: طبق سهمیه اعلامی به مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران ، امتیازبندی با دقت صورت پذیرفته و فرآیند گزینش آنان به سرعت انجام خواهد شد.

بهارلو با اشاره به ساماندهی موفق نیروهای سرباز معلم‌ در شهرستان های استان تهران، تصریح کرد: تعداد دویست و هفده نفر با عنوان سرباز معلم در سال 98 شروع بکارخواهند کرد .

بهارلو با آرزوی موفقیت برای سرباز معلمان، خواستار استفاده از تمام توان خود برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان این سرزمین شد و از سرباز معلمان محترمی که خدمت آنان به پایان رسیده است کمال تشکر و قدردانی را نموده و برای آنان آرزوی توفیق روزافزون در ادامه مسیر زندگی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار