تشکیل دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت یکی از گام‌های مهم فرهنگی است

ارومیه(پانا) - مشاور فرهنگی وزیر و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت نفت در سفر به استان آذربایجان غربی و دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه از تشکیل دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت در قم خبر داد و این مهم را یکی از گام‌های مهم فرهنگی ستاد اقامه نماز وزارت نفت برشمرد.

کد مطلب: ۹۲۸۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت یکی از گام‌های مهم فرهنگی است

احمد مجیدی در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی در سطح وزارت نفت، اظهار کرد: بالغ بر یک هزار روحانی در سطح شرکت‌های تابعه صنعت نفت مشغول تبلیغ دین و فرهنگ اسلامی در بین کارکنان و خانواده‌های آنان هستند.

مجیدی افزود: همه روحانیون در دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت در قم تشکیل پرونده داده و آموزش و ارزیابی‌های لازم به منظور ارتقای وضعیت علمی و حوزوی آنان توسط اساتید برجسته حوزه علمیه قم انجام می شود.

وی به گستردگی وزارت نفت در اعزام روحانی به منظور اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی در سراسر کشور اشاره و اظهار امیدواری کرد: با آموزش‌های مستمر، روز به روز به غنای علمی و حوزوی روحانیون افزوده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از اقدامات مطلوب ساماندهی ائمه جماعات در دفتر ارتباطات حوزوی قم گفت: این کار شاخص وزارت نفت در تشکیل دفتر ارتباطات حوزوی باید در سایر دستگاه‌های اجرایی نیز تسری یابد تا شاهد بالندگی و غنای فرهنگی در جامعه کارمندان دولت باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در بخشی از سخنان خود بهره‌گیری تمام ابزارهای رسانه‌ای نسبت به تنویر افکار عمومی را مورد تاکید قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار