تئاتر« انتظار با بوی نرگس » روی صحنه نیشابور

نیشابور (پانا ) - تئاتر« انتظار با بوی نرگس » به نویسندگی زینت صالح پور و کارگردانی هنرمند نام آشنای تئاترنیشابور " مسعود فرهادی " در تماشاخانه بابک نیشابور به روی صحنه رفت

کد مطلب: ۹۲۸۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تئاتر« انتظار با بوی نرگس » روی صحنه نیشابور

مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه و شأن والایی است و هنرمندان با ذوق و خوش قریحه ی تئاتر نیشابور با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی توانسته اند آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه نمایندکه درخشش داشته است تا گواه این مدعا باشد و تئاتر« انتظار با بوی نرگس » نیز کاری با موضوع دفاع مقدس است که هنرمندان تئاتر با همکاری انجمن هنرهای نمایشی نیشابور به روی صحنه تئاتر آورده اند.

حمید رضا آتشی گفت: در نمایش تئاتر« انتظار با بوی نرگس » به نویسندگی زینت صالح پور و کارگردانی هنرمند نام آشنای تئاتر " مسعود فرهادی " هنرمند نام آشنای تئاتر نیشابور: بیتا فخروی به ایفای نقش پرداخته و سرپرست گروه:حامد هادوی(گروه تاتر تصویر خیال)، دستیار کارگردان : وحید خزایی ،انتخاب موسیقی:مهدی شکوهی بیدخت،طراحی و اجرای پوستر:علی محمد علیزاده،ایمان افتخاری(گروه انیمیشن پارکینگ استودیو)،طراح لباس:بیتا فخروی،طراح صحنه و نور:مسعود فرهادی، روابط عمومی : معین شاد ،ساخت تیزر و تصویربردار:جعفر عمارلو به عنوان عوامل بااین کار همکاری دارند.

وی به داستان این نمایش پرداخت و خاطر نشان کرد: این نمایش در خصوص زنی می باشدکه در بیمارستانی متروکه در حلبچه که پس از بمباران شیمیایی این شهردر انتظار شوهر خویش بوده و خاطراتش را مرور می کند اما... به مخاطب ارایه می کند.

آتشی در خصوص کارگردان این نمایش یادآورشد: مسعود فرهادی تجربیات فراوانی در اجرای نمایش داشته است و تاکنون ده کار نمایشی ازجمله : برلین،کاکتوس،کچلون و دیو پشمالو،ببعی و گرگ ناقلا،او،و......به روی صحنه برده و ساخت پنج فیلم کوتاه و یک انیمیشن را در کارنامه کاری خود دارد.

مسئول امورهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: تاتر« انتظار با بوی نرگس » از 21 الی 26تیر98 هر روز از ساعت 20 شب ویژه عموم علاقمندان به روی صحنه تماشاخانه بابک خیابان ۱۷شهریور تقاطع امیرکبیر نیشابور می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار