یوسف بهارلو تاکید کرد: ضرورت اطلاع رسانی شفاف در زمینه فعالیتهای صندوق ذخیره فرهنگیان

تهران(پانا) - جلسه کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در دفتر شورای اداره کل با حضورمعاون توسعه مدیریت پشتیبانی اداره کل تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۲۸۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو تاکید کرد: ضرورت اطلاع رسانی شفاف در زمینه فعالیتهای صندوق ذخیره فرهنگیان

یوسف بهارلو در این جلسه گفت: من به همراه مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برای حمایت از تلاش‌های صادقانه ای که در این مجموعه صورت گرفته ، سهم الشرکه خود را از 1.12 به پنج درصد افزایش دادیم .

اوافزود: ما طبق رویه خود از تمام اموری که به هر نحوبه همکاران نفع رسانده ومفید باشد حمایت می کنیم و موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز در همین رده قرار دارد .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا به دور از جو سازی‌های ایجاد شده اخبار تلاش‌های صادقانه صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان را به گوش فرهنگیان شریف برسانیم تا این مجموعه بتواند درارائه ی خدمات مناسب با شان فرهنگیان به تلاش خود ادامه دهد .

یوسف بهارلو خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت عضویت همکاران وارتقا سهم الشرکه آنان، فرهنگیان باید از مزایای صندوق باخبر شوند و بسیاری از آنان پس از اطلاع از مزایای صندوق، درخواست خودرا به منظور افزایش حق السهم ارایه کرده اند .

او گفت: در این راستا اداره تعاون اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نسبت به افزایش حق السهم همکاران به ۳ درصد اقدام نموده و از کارگزینی ادارات می خواهیم تا همکاران جدید الورود را به عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان ترغیب نمایند .

بهارلو اطلاع رسانی و پوشش خبری توسط روابط عمومی اداره کل و تشکیل جلسه روسای مناطق با حضور مسئولین موسسه وشرکت بویژه با حضور مدیرعامل صندوق را از دیگر تصمیمات کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اعلام نمود .

در ابتدای جلسه، دانشی نماینده صندوق ذخیره در استان گزارشی از اقدامات انجام شده درسطح استان را ارائه نمودو اعضای کارگروه استان اعلام نمودند برای حمایت از صندوق ذخیره فرهنگیان ، حق الشرکه خود را به پنج درصد افزایش می دهند .

در این جلسه، روسای ادارات تعاون، حسابداری، اموراداری وکارگزینی، روابط عمومی، فن آوری اطلاعات به همراه دانشی و رضی نماینده موسسه و دفتر نمایندگی نیز حضور داشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار