ثبت ۲۸ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از ثبت ۲۸ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۸۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت ۲۸ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل در بازدید از محور نمین آستارا با بیان اینکه بزرگراه نمین آستارا پرترددترین محور استان اردبیل است گفت: در فصل بهار ۲۸ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسید که از این میزان یک میلیون و ۴۹۵ هزار تردد مربوط بزرگراه نمین به آستارا می‌باشد .

او افزود: با هدف افزایش ایمنی تردد عملیات روکش آسفالت ۴ کیلومتر از بزرگراه نمین به آستارا در حال انجام است که برای اجرای طرح روکش آسفالت این محور ۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: علاوه بر اجرای روکش آسفالت در محور‌های اصلی، بزودی عملیات روکش آسفالت راه روستا‌های گرده و گولی از توابع شهرستان نمین انجام خواهد شد .

رحمتی با اشاره به قابلیت‌های بالای گردشگری، توریستی و آب و هوای بسیار مطبوع استان که موجب شده سالانه پذیرای بیش از ۹ میلیون نفر مسافر و گردشگر باشد افزود:راهداران پرتلاش دیار سبلان در قالب طرح تابستانی در کلیه محور‌ها حضوری فعال دارند و باهمه توان آماده ارائه خدمات لازم به مردم و مسافران هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار