مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : 3پروژه آموزشی پرورشی مرکز استان نیازمند 45میلیارد اعتبار

بیرجند (پانا)ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 3 پروژه بزرگ نیمه تمام استان، برای تکمیل، نیازمند 45 میلیارد تومان اعتبار است.

کد مطلب: ۹۲۸۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : 3پروژه آموزشی پرورشی مرکز استان نیازمند 45میلیارد اعتبار

محمد علی واقعی صبح امرور در جریان بازدید حجت الاسلام علی عسکری، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش مرکز استان اظهار کرد: در حال حاضر 3 پروژه آموزشی، پژوهشی و پرورشی با زیربنای 17 هزار و 563 متر مربع در مرکز استان در حال احداث می باشد که به طور میانگین 39 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او، از کمبود فضاهای آموزشی و پرورشی در استان به ویژه در شهرستان بیرجند به عنوان چالش مهم آموزش و پرورش خراسان جنوبی در تحقق عدالت آموزشی یاد کرد و ادامه داد: علی رغم کمبود شدید فضای آموزشی تعدادی از فضاها به کارگاه تبدیل شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به احداث مجتمع حیات طیبه در بیرجند تصریح کرد: این مجموعه آموزشی با زیربنای 10 هزار و 263 متر مربع در مرکز استان با 62 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که تا کنون 12 میلیارد تومان برای آن هزینه شده و برای تکمیل نیازمند 15 میلیارد تومان دیگر می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ احداث مجتمع آموزشی، پژوهشی و کارگاهی بیرجند را یکی دیگر از پروژه های مهم و نیمه تمام استان یاد کرد و ابراز داشت:این مجتمع نیز با زیربنای 4 هزار و 800 متر مربع در حال احداث می باشد که تا کنون قریب 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

واقعی با اشاره به نبود استخر شنای سرپوشیده مناسب برای دانش آموزان در مرکز استان، خاطر نشان کرد: عملیات احداث استخر شنای دانش آموزی بیرجند از سال 90 در کنار مجتمع آموزشی، پژوهشی و کارگاهی با زیربنای 2 هزار و 500 متر مربع آغاز شده و تاکنون تنها 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او اضافه کرد: برای این پروژه نیز تا کنون مبلغ یک میلیارد تومان هزینه شده و در شرایط کنونی برای تکمیل نیازمند 10 میلیارد اعتبار دیگر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار