سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری‌سربیشه :بازگشایی مجتمع آب درمانی آبترش سربیشه

سربیشه(پانا) ـ سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری سربیشه گفت:بازگشایی مجتمع آب درمانی آبترش سربیشه برای استقبال از گردشگران مجموعه آبدرمانی آبترش سربیشه در سیل خرداد دچار خسارت هایی از جمله آب بردگی محوطه ها و کفسازی های مجاور آلاچیق ها شد که مهمترین خسارت وارده ورود سیلاب و گل و لای به داخل مخزن اصلی و محل چشمه اصلی آبترش است.

کد مطلب: ۹۲۸۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری‌سربیشه :بازگشایی مجتمع آب درمانی آبترش سربیشه

هاشم اتفاقی سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری سربیشه افزود: برای رفع مشکل، علاوه بر تخلیه مخزن آب، مخزن اصلی در چند مرحله نظافت و شست و شو شده به نحوی که چشمه به شرایط قبلی خود برگشته و با توجه به بارندگی های امسال شاهد سطح آب افزایش یافته است.

او گفت: در مرحله بعد اقدام لازم برای مرتبط سازی محوطه و تسطیح مسیل ها و راه های دسترسی سواره و پیاده داخل محوطه مجموعه نیز انجام و همچنین برای جلوگیری از بروز مشکلات پیش آمده در بارندگی های آینده لوله ها و کانال های تخلیه مخزن بهسازی و ترمیم شد.

مجموعه آبدرمانی آبترش سربیشه که در یکی از مناطق کوهستانی و خوش آب و هوای شهرستان سربیشه واقع شده و در طول فصول گرم سال پذیرای مسافران و گردشگران علاقه مند به گردشگری طبیعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار