۲۰ ایستگاه تندرستی در شهر اردبیل راه‌اندازی شد

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل از تقویت فعالیت های فرهنگی ورزشی در محلات اردبیل خبر داد و گفت: بیش از ۲۰ ایستگاه تندرستی در سطح شهر برای توسعه ورزش‌های همگانی در نظر گرفته شده است

کد مطلب: ۹۲۸۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
۲۰ ایستگاه تندرستی در شهر اردبیل راه‌اندازی شد

حمید لطف‌اللهیان در جلسه بررسی برنامه‌های فرهنگسراهای شهرداری اردبیل با دعوت از عموم شهروندان برای حضور و مشارکت در برنامه‌های این مراکز اظهار داشت: "پنج‌شنبه‌های ورزشی محلات" عنوان برنامه‌ای است که با هدف ارتقای سلامتی و نشاط اجتماعی در بین شهروندان پنج‌شنبه‌های هر هفته در یکی از محلات اردبیل برگزار می‌شود و اجرای این برنامه در محلات حاشیه و کم برخوردار نیز تداوم خواهد داشت .

اوگفت: فرهنگسراها به عنوان مکانی فرهنگی به ویژه در روزهای تابستان در اختیار شهروندان قرار دارد تا شهروندان به ویژه کودکان و بانوان بتوانند اوقات فراغت خود را در این مراکز فرهنگی پر کنند .

شهردار اردبیل با اشاره به وظیفه اصلی شهرداری در ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی بیان کرد: در سه ماه نخست امسال بیش از 200 نوع برنامه فرهنگی ورزشی برگزار شده که برگزاری کارگاه‌های متنوع آموزشی و روانشناسی می‌تواند در ارتقای آگاهی شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد .

لطف‌اللهیان از تداوم برنامه های ویژه دهه کرامت در این فرهنگسراها خبر داد و افزود: شب شعر "ملکوت هشتم" عنوان برنامه‌ای است که روز چهارشنبه ساعت 17 در فرهنگسرای بانوان برگزار خواهد شد .

او با بیان اینکه فرهنگسراهای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل همکاری فرهنگی خود را با قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه(س) گسترش خواهد داد، تصریح کرد: نمایشگاه کتاب کودک، نمایشگاه عفاف و حجاب، مسابقات فرهنگی، ورزش‌های صبحگاهی، جشن‌های مناسبتی، یکشنبه‌های سلامت، سه‌شنبه‌های مهدوی، کلاس‌های خیاطی، قرآنی، کامپیوتر، ارودهای یک‌روزه و تورهای رایگان اردبیل‌گردی از جمله برنامه‌های اجراشده در فرهنگسراهای شهرداری است .

شهردار اردبیل اظهار کرد: بیش از 20 ایستگاه تندرستی در سطح شهر برای توسعه ورزش‌های همگانی در نظر گرفته شده و برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی ورزشی محلات اهتمام ویژه داریم .

لطف‌اللهیان بیان کرد: فرهنگسرای فجر، بانوان، زنده‌یاد اصلانیان، سوم خرداد و انقلاب پنج فرهنگسرای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در پنج منطقه شهرداری است و شهروندان برای اطلاع از زمان برنامه‌ها می‌توانند به فرهنگسرای منطقه خود مراجعه کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار