دختران دانش آموخته باید نگرش کار دولتی را اصلاح و به دنبال تولید شغل باشند

ایلام (پانا)_مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: دختران دانش آموخته امروزی ما در جامعه باید نگرش اشتغال محض کسب و کارهای دولتی را در ذهنشان اصلاح کرده و بدنبال تولید شغل باشند.

کد مطلب: ۹۲۸۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دختران دانش آموخته باید نگرش کار دولتی را اصلاح  و به دنبال تولید شغل باشند

مریم شادیوند عصر روز گذشته سه شنبه در همایش دختران، حمایت های روانی، اجتماعی و توسعه پایدار خاطر نشان کرد: نگاه دختران جامعه امروزی باید مطالبه گر بوده و با زبان علم و مهارت سخن بگویند.

مشاور استاندار ایلام همچنین با تاکید بر اینکه دختران جامعه باید آگاه باشند اظهار کرد: دختران باید به این آگاهی برسند که از ازدواج‌های شتاب زده پرهیز و دانش مهارتی قبل از ازدواج را فرا گرفته تا زندگی موفقی داشته باشند.

شادیوند در ادامه این همایش از خدمات پیشگیرانه بهزیستی در حوزه‌های مختلف بویژه آسیب‌های اجتماعی تقدیر کرد.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این آیین با بیان اینکه دختران جامعه باید رشد توانمندی های فکریشان را گسترش داده تا بتوانند نگرششان را اصلاح کنند، افزود: رشد علمی به تنهایی کافی نیست بلکه باید فرد بتواند آنرا در رفتار زندگیش بکار گیرد.

زهرا همتی با تاکید بر اینکه تاب آوری اجتماعی دختران باید تقویت شود افزود: شناسایی و به کارگیری توانمندیهای زنان برای توسعه پایدار، رویکرد دولت تدبیر و امید است و در این زمینه از دختر جامعه می خواهد که مطالبه گر باشند.

در پایان این آیین ۱۵ مورد جهیزیه اهدایی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی به نوعروسان مددجوی بهزیستی اهدا و از شماری از دختران موفق مددجوی بهزیستی در زمینه های ورزشی، تحصیلی و هنری تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار