جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان بیجار برگزار شد

بیجار(پانا)- نشست کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش بیحار با محوریت حجاب و عفاف (معرفی چادر بعنوان پوشش برتر به دانش آموزان) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش  شهرستان بیجار برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین فریدی مسئول دفتر امام جمعه شهرستان بیجار ،بابیان حدیثی به اهمیت تعلیم و تربیت پرداخت و گفت:با توجه به اینکه دانش آموزان در معرض آسیب های اجتماعی و شبهات اعتقادی هستند توجه حوزه علمیه به دستگاه تعلیم و تربیت باید بیش از پیش باشد و روحانیت باید به گونه ای هنرمندانه عرصه تبلیغ دانش آموزی را جدی بگیرد .

غلامرضا جعفری مدیر آموزش و پرورش بیجار نیز در ادامه این جلسه ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(ع) و روز دختر اظهار داشت : ساحت های عبادی ، اعتقادی و اخلاقی از موضوعات بسیار مهم مورد اشاره در سند تحول بنیادین است که در همین راستا و در جهت تحقق ساحت اخلاقی نقش حوزه های علمیه از تاثیرگذار خاصی برخوردار است.

جعفری اضافه کرد: برای هرچه بهتر اجرا شدن سند تحول بنیادین نیازمند همکاری تمامی نهادها ، ارگانهای و دستگاههای اجرایی ازجمله حوزه علمیه هستیم تا بتوانیم به پویایی برسیم.

در ادامه سید مجید احمدی معاونت پرورشی آموزش و پرورش بیجار و دبیر ستاد گزارشی از مهمترین فعالیتها و اقدامات انجام شده در حوزه معاونت پرورشی در طول سال تحصیلی ارائه نمود و یادآور شد:آموزش و پرورش به صورت تخصصی برنامه های قرآن و عترت، حجاب و عفاف و نماز را در طول سال تحصیلی در سه مرحله آموزشگاه، شهرستان و استان پیگیری و با برگزاری مسابقات از میان دانش آموزان نفرات برتر هر رشته را انتخاب کرده و به مسابقات کشوری اعزام می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار