رقابت 171 دانش آموز فارسی درمرحله استانی پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی

شیراز(پانا)_ رئیس اداره دوره اول آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس بیان داشت:پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف شناسایی استعدادهای دانش آموزان و فرهنگ سازی برای هدایت تحصیلی متناسب با استعداد آنها به رشته های مختلف برگزار می گردد.

کد مطلب: ۹۲۷۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 171 دانش آموز فارسی درمرحله استانی پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی

عبد الرضا سرانجام بااشاره به مطلب فوق،کمک به هویت شناسی و توسعه فرهنگ کارآفرینی را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

سرانجام اضافه کرد:پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در 6 بخش فعالیت های آزمایشگاهی ، ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی ، دست سازه ، بازارچه درس کار و فن آوری و پژوهش برگزار می شود.

او بیان داشت: مسابقات پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی به جز رشته ادبیات در سایر رشته ها در قالب تیم های دو نفره برگزار می شود .

رئیس اداره دوره اول آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس ادامه داد: فراخوان پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی آذرماه سال گذشته به تمامی مدارس استان ارسال شده بود .

سرانجام تصریح کرد: این جشنواره در 5 مرحله مدرسه ، شهرستان ، استان و کشور برگزار می گردد که مرحله مدرسه در اسفند ماه سال 97 و مرحله شهرستان در اردیبهشت امسال برگزار شد .

او افزود: با توجه به اینکه بخش های فعالیت های آزمایشگاهی ، زبان انگلیسی و ادبیات فارسی با استقبال پور شور دانش آموزان استان همراه بود امسال این دانش آموزان بعد از مرحله شهرستان در 6 قطب استان هم با هم به رقابت پرداختند که نفرات برتر به مرحله استان اعزام شدند .

رئیس اداره دوره اول آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارساظهار داشت: در مجموع 61 تیم و یکصد و 71 نفر به مرحله استانی پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی راه یافتند .

سرانجام تاکید کرد: نفرات و آثار برتر مرحله استان به مرحله کشوری که مرداد ماه در اصفهان برگزار می گردد اعزام خواهند شد .

او اضافه کرد: استان فارس در سال گذشته موفق به کسب 3 رتبه اول ، 2 رتبه دوم و 1 رتبه سوم در بخش های مختلف جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار