با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد:

آیین اختتامیه مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه استان

مشهد (پانا) - با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی، برخی روسا و معاونین آموزش متوسطه ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق مشهد، آیین اختتامیه مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه استان در مجتمع فرهنگی رفاهی ولایت عشق فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه استان

رضا صابری تولایی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: هدف اصلی برگزاری این مسابقات در شاخه نظری ایجاد فضایی است که بتواند فرآیند یادگیری و یاددهی را در مراکز آموزشی تسهیل کند.

وی ادامه داد: این مسابقات شایستگی و توانمندی دانش آموزان را به منصه ظهور می رساند و روح خلاقیت و نوآوری را در آن ها تقویت می کند و با تلفیق بخش تئوری با حوزه عملی و آزمایشگاهی می تواند موجب پیدایش دستاوردهایی شود که به سراسر دنیا اشاعه یابد.

صابری تولایی تصریح کرد: دانش آموزان استان خراسان رضوی ثابت کرده اند در سطح کشور به لحاظ توانمندی، شایستگی و خلاقیت همیشه رتبه اول را کسب نموده اند و داشتن اعتماد به نفس و خودباوری در هر سطحی یکی از رمزهای موفقیت هر دانش آموزی خواهد بود و اگر این امید را در خود ایجاد کنیم که می توانیم بر سکوهای برتر کشور قرار گیریم قطعا به این مهم دست خواهیم یافت.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه کسب رتبه نخست کشور در جشنواره مهارت های هنری توسط هنرجویان استان، کسب مقام اول المپیاد شایستگی محور در کشور، کسب رتبه نخست کشور در المپیاد ملی فرش و کسب رتبه دوم کشور در کسب رتبه های برتر کنکور سراسری سال گذشته را از جمله توفیقات کسب شده این معاونت در سطح کشور برشمرد.

وی اظهار کرد: در هفدهمین دوره از مسابقات آزمایشگاهی از ۴۷ منطقه آموزش و پرورش استان تعداد 188 دانش آموز دختر و پسر در قالب ۹۴ تیم دو نفره در چهار رشته فیزیک، شیمی، زیست شناسی و زمین شناسی در مرحله استانی این مسابقات حضور یافتند و با یکدیگر رقابت کردند و امید داریم که دانش آموزان خراسان رضوی در مرحله کشوری این رقابت ها نیز موفق شوند.

گفتنی ست در پایان این دوره از مسابقات تیم های ناحیه چهار مشهد، سبزوار و ناحیه پنج مشهد به ترتیب مقام های اول تا سوم این مسابقات را در رده پایه دهم متوسطه و همچنین تیم های زبرخان، ناحیه دو مشهد و ناحیه شش مشهد به ترتیب رتبه های اول تا سوم این مسابقات را در رده پایه یازدهم متوسطه کسب نمودند که در پایان از آن ها تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار