579سازمان مردم‌نهاد در آذربایجان غربی فعالیت می کند

ارومیه(پانا)-سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: ۵۷۹ سازمان مردم‌نهاد در استان فعالیت کرده که استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در راستای اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی می تواند بسیار مهم و موثر باشد.

کد مطلب: ۹۲۷۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
579سازمان مردم‌نهاد در آذربایجان غربی فعالیت می کند

سیدهادی طباطبائی در نشست چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که با حضور آیت‌الله‌العظمی بطحائی گلپایگانی، که دیشب در محل فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امسال چهلمین سال انقلاب را جشن گرفتیم و درواقع چهل سالگی انقلاب تازه شروع شده و نهادهای انقلابی به سوی چهل سالگی پیش می روند.

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن خواهیم رساند، افزود: ۵۷۹ سازمان مردم‌نهاد در استان فعالیت کرده که استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در راستای اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی می تواند بسیار مهم و مؤثر باشد.

این مسوول بیان کرد: در استان چندین سازمان مردم‌نهاد نیز در دست تاسیس بوده که با ورود اینها سازمان های مردم نهاد به ۶۰۰ مورد افزایش می یابد و تمام این سمن‌ها باید درگیر چهلمین سالگرد انقلاب باشند.

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه اداره جامعه باید به دست مردم سپرده شود، چراکه هشت سال جنگ تحمیلی نیز به دست مردم اداره شد، تصریح کرد: ما هشت سال جنگ تحمیلی را در بدترین شرایط انجام دادیم که اتفاقات این جنگ بسیار افتحارآفرین بوده و پس از آن وارد فاز سازندگی شده و امروزه با وجود تحریم ها عزت ما رو به روز بیشتر می شود.

طباطبایی در پایان سخنان خود حرکت تمام مردم این کشور را فارغ از جریان‌های سیاسی که همه در مسیر اعتلای کشور بوده، امری مهم دانست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار