گفت و گوی اختصاصی پانا با دختر ژله ای تبریز

زهرا بیرامی: مسابقه عصر جدید تحولی بزرگ در زندگی من ایجاد کرد

تا جایی که‌امکانات مهیا باشد در ایران می مانم

تبریز (پانا) - زهرا بیرامی دختر ژله ای تبریز می گوید: شرکت در مسابقه عصر جدید علاوه بر متحول کردن زندگی من و خانواده ام باعث سرافرازی تبریز و استان آذربایجان شرقی در ایران شد و امیدوارم در سال های آتی بتوانم افتخارات زیادی برای شهرم تبریز، کسب کنم.

کد مطلب: ۹۲۷۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
زهرا بیرامی: مسابقه عصر جدید تحولی بزرگ در زندگی من ایجاد کرد

دیدن پرچم برافراشته شده ایران در مسابقه ‌تلویزیونی عصر جدید توسط زهرا بیرامی‌ دختر ژیمناستیک کار تبریزی ‌مرا برای مصاحبه ای دوستانه با زهرا بیرامی و خانواده اش مشتاق تر کرد .

زهرا بیرامی متولد دوم فروردین ماه سال ۱۳۸۹در تبریز به دلیل انعطاف بدنی بیش از حد خود لقب «دختر‌ژله ای»را به خود اختصاص داده است و در مسابقات تلویزیونی «بهترین شو»و «عصر جدید » خوش درخشیده استو در حال حاضر نیز رکورد تیراندازی کمان با پا را در اختیار دارد.

در ادامه به مناسبت افتخار آفرینی زهرا بیرامی، گفت و گوی مفصلی با‌ او و خانواده اش داریم که می خوانید:

درکدام پایه و در کدام مدرسه تحصیل می کنید ؟

در مقطع سوم دبستان مدرسه نگارستان ناحیه ۴ آموزش و پرورش در حال تحصیل هستم.

از کی استعداد زهرا در زمینه ژیمناستیک کشف شد ؟

(پدر زهرا بیرامی ): ما از بدو تولد تا دو سالگی زهرا را نرمش می دادیم که تأثیر بسزایی در سلامتی او داشت ولی تمرین های من در ادامه با مخالفت همسرم روبه رو شدم‌ و تا حد طلاق ادامه یافت تا اینکه در دوسالگی عکس های زهرا را در فضای مجازی منتشر کردیم و به همراه حامد رشتبری که از دیدن حرکات این دختر دو ساله در فضای مجازی بسیار شگفت زده بود زهرا را وارد فضای باشگاهی کردیم.

-زهرا بیرامی چند ساعت در روز تمرین می کند؟

به طور میانگین ۳ساعت قبل از ظهر و ۲ ساعت بعد از ظهر.

-آیا تمرینات روزانه تأثیر منفی بر درس شما نمی گذارد ؟

نه، خوشبختانه شاگرد اول کلاس و جز شاگردان نمونه مدرسه هستم.

-کدام ارگان تا به حال از دختر ژله ای کشورمان حمایت کرده است ؟

(پدر زهرا بیرامی): تا کنون هیچگونه کمک و حمایتی از هیچ ارگانی نشده است حتی تیر و کمانی که زهرا با آن کار می کند را من با کت شلوار و سرم بیمارستان ساخته ام‌.

-احساس شما از اینکه به عنوان نماینده تبریز در مسابقه عصر جدید حضور یافتید چه بود؟

بلاخره هیچ موفقیتی بدون سعی و تلاش بدست نمی آید و قطعا بدون تمرین به آنجا نمی رسیدم. جا دارد در این مصاحبه از تمام کسانی که مرا در این مسابقه حمایت کرده اند به خصوص مردم آذربایجان تشکر کنم.

-شرکت در مسابقه عصر جدید چه تغییری در زندگی شما ایجاد کرد؟

شرکت در این مسابقه علاوه بر متحول کردن زندگی من و خانواده ام باعث سرافرازی تبریز و استان آذربایجان شرقی در ایران شد و امیدوارم در سال های آتی بتوانم افتخارات زیادی برای شهرم تبریز، کسب کنم.

-آیا در ایران می مانید یا قصد ادامه فعالیت در خارج از کشور را دارید ؟

با توجه به عدم وجود تیم ملی ژیمناستیک در ایران شاید قصد ادامه فعالیت در خارج از کشور را داشته باشم ولی تا جایی که امکانات مهیا باشد، از هرگونه تلاشی جهت کسب افتخار برای کشورم دریغ نمی کنم.

در ادامه کیانوش عطایی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ تبریز و صمد علیزاده مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی از زهرا بیرامی به دلیل افتخارات کسب کرده برای تبریز تجلیل کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز گفت: افراد موفق در دنیا با تلاش و برنامه ریزی مناسب موفقیت را کسب می کنند و زهرا بیرامی قطعا، نظم و تلاش را در زندگی خود پیاده کرده است و مایه افتخار آموزش و پرورش استان و ناحیه شده است.

کیانوش عطایی با بیان این که، آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز از استعداد و توانایی زهرا بیرامی حمایت می کند، گفت: باید این استعداد را به صورت علمی و تخصصی پیش برد و آن را شکوفا کرد که بستر آن در آموزش و پرورش فراهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار