آیین کلنگ زنی مدرسه ابتدایی 6 کلاسه در دیزج مرگور برگزار شد

ارومیه (پانا) - آیین کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه ابتدایی با حضور مسئولین در روستای دیزج منطقه سیلوانا برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین کلنگ زنی مدرسه ابتدایی 6 کلاسه در دیزج مرگور برگزار شد

آیین کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه ابتدایی با حضور مصطفوی رئیس اداره آموزش و پرورش ، میرزایی بخشدار، عزیزیان امام جمعه شهر سیلوانا ، دهیار دیزج ، اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز ، شورای آموزش و پرورش ، پیمانکار پروژه، شورای اسلامی و اهالی دیزج برگزار شد.

مصطفوی رئیس اداره آموزش و پرورش سیلوانا ضمن خیر مقدم گویی، توجه به امر مدرسه سازی و ایجاد فضای امن آموزشی برای دانش آموزان را یکی از اهداف اصلی آموزش پرورش عنوان کرد .

وی همچنین افزود : بزرگترین سرمایه ما در مدارس دانش آموزان هستند که از هیچ تلاشی برای تسهیل در کار ساخت مدارس و تامین نیاز های آنان جهت ارتقا ء تحصیلی دریغ نخواهیم کرد.

عزیزیان امام جمعه شهر سیلوانا در این مراسم، اهتمام به امر مدرسه سازی و توجه به خواسته های دانش آموزان را بسیار ارزشمند خواند و افزود : مدرسه سازی یک امر خدا پسندانه است که باعث ارتقاء سطح فرهنگ و سواد می شود و ثوابی اخروی و دنیوی را بهمراه دارد.

میرزایی بخشدار سیلوانا نیز در این مراسم بستر پیشرفت جوامع را مدارس دانست و ادامه داد : خوشبختانه پیشرفت های زیادی از قبیل ساخت مدارس و قبولی تحصیلی در منطقه سیلوانا داشته ایم. وی از متولیان این امر به پاس زحمات و تلاش مضاعف ، تقدیر و تشکر کرد .

در پایان تعدادی از مدعویان به نمایندگی از حاضرین کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه را بر زمین زدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار