کسب رتبه دوم کشوری در اجرای نهضت ملی حفظ جزء سی ام قرآن کریم

یزد(پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از کسب رتبه دوم استان در اجرای نهضت ملی حفظ جزء سی ام قرآن کریم خبرداد.

کد مطلب: ۹۲۷۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم کشوری در اجرای نهضت ملی حفظ جزء سی ام قرآن کریم

"سعید غفاریان" گفت: نهضت ملی حفظ جزء سی ام قرآن کریم در ابتدای سال تحصیلی 98-97 بعنوان اولویت اول وزارت آموزش و پرورش در زمینه تربیت دینی دانش آموزان در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توسط مقام عالی وزارت ابلاغ گردید.
وی افزود: اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش یزد نیز با توجه به اهمیت حفظ قرآن و به دنبال مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم علاوه بر جلسات ستادی و برنامه ریزی دقیق برای اجرای این نهضت ملی اقدام نمود.
غفاریان ادامه داد: استقبال خوب دانش آموزان و اشتیاق آنان به حفظ جزء سی و نیز همراهی و مساعدت فرهنگیان خدوم و زحمتکش و عاشق معارف قرآن استان یزد صحنه ها و خلاقیت های بی بدیل و زیبایی را در اجرای این نهضت ملی خلق نمود و باعث گردید استان یزد رتبه دوم کشور در اجرای نهضت ملی حفظ جزء سی ام قرآن کریم را به خود اختصاص دهد.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: باقری معاون قرآن اداره کل قرآن، عترت و نماز کشور در حاشیه برگزاری چهارمین دوره مسابقات کشوری فرهنگیان از استان یزد به عنوان استان برتر در این طرح نام برد و اعلام کرد براساس ارزیابی صورت پذیرفته از همه ادارات قرآن و عترت استان های سراسر کشور، استان یزد حائز رتبه دوم شده است.
وی مهمترین اقدامات انجام شده در زمینه اجرای هرچه با شکوه تر نهضت ملی حفظ جزء سی توسط اداره قرآن، عترت و نماز استان را برگزاری دوره های آموزشی ، انگیزشی برای آموزگاران دوره ابتدایی و معاونین و مربیان پرورشی و مدیران و اساتید دارالقرآن ها، ارسال لوح فشرده "مدرسه گام به گام حفظ جزء سی" به مدارس، برگزاری جلسات ستادی و برنامه ریزی برای اجرای این طرح، همچنین نظارت دقیق از روند اجرا در بازدید از همه مناطق و نواحی و برگزاری اختتامیه های باشکوه و تجلیل از حافظین جزء سی عنوان کرد.
غفاریان تصریح کرد: قریب به 61 هزار دانش آموز و فرهنگی در این طرح شرکت نمودند که لازم است از زحمات بی شائبه و خالصانه همکاران ارجمند و همکاری و همراهی دانش آموزان و اولیای آنان در کسب این موفقیت بزرگ تشکر و سپاسگزاری نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار