رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران خبر داد:

پایان پروژه بازسازی مدرسه باغچه بان تا مهر 99

تهران (پانا) - شهناز کریمی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در حاشیه آیین کلنگ زنی مدرسه باغچه بان 5  در منطقه 3، گفت: در حال رایزنی با خیرین و سازمان نوسازی برای تخریب و نوسازی مدارس فرسوده استثنایی شهر تهران هستیم.

کد مطلب: ۹۲۷۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پایان پروژه بازسازی مدرسه باغچه بان تا مهر 99

شهناز کریمی با اشاره به این که مدرسه باغچه بان ۵ مدرسه ای برای دانش آموزان ناشنوا است که در ضمن آن کلاسی برای دانش آموزان اوتیسم برگزار می شد، گفت: باتوجه به بافت قدیمی مدرسه، خیر بزرگوار، آقای جولایی به صورت مشارکتی با دولت، برای بازسازی آن اقدام کرد. طی صحبت های انجام شده، مدرسه را در مهر سال 99 به ما تحویل خواهند داد و دانش آموزان می توانند تحصیل خود را در این مدرسه شروع کنند.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، از وجود 13 مدرسه استثنایی در تهران که نیازمند به بازسازی فوری است خبر داد و افزود: طی رایزنی هایی که با خیرین و سازمان نوسازی انجام شده؛ در تلاشیم که به بازسازی این مدارس بپردازیم؛ برای مثال در منطقه ۱۴ درحال گفتگو برای انجام این مهم هستیم؛ همچنین در منطقه ۶ کلنگ‌زنی انجام شده و مدرسه در حال ساخت است.
کریمی گفت: رویکرد آموزش و پرورش استثنایی، فراگیرسازی است؛ یعنی دانش آموزان با نیازهای ویژه می‌توانند در مدارس عادی نیز تحصیل کنند؛ اما برخی از دانش آموزان دارای شرایطی هستند که به وسایل خاص و معلمان متخصص نیازمندند و نمی توانند در کنار دیگر دانش آموزان عادی به تحصیل بپردازند و این دانش آموزان در مدارس خاص خود به صورت تفکیک شده به تحصیل مشغول هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار