فرماندار ملارد: شهرداران و دهیاران ازنقش مهمی در امور اجرایی فرمانداری برخوردار هستند

ملارد(پانا) - مراسم گرامیداشت روز شهرداریها و دهیاریها با حضور امام جمعه ملارد و صفادشت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار،بخشداران، شهرداران و دهیاران شهرستان در سالن اجتماعات شهید شکری صفادشت برگزارشد.

کد مطلب: ۹۲۷۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ملارد: شهرداران و دهیاران ازنقش مهمی در امور اجرایی فرمانداری برخوردار هستند

در این مراسم توکلی کجانی فرماندار ملارد در سخنانی با تبریک ایام دهه کرامت و گرامیداشت روز شهرداریها و دهیاریها گفت: شهرداران و دهیاران به عنوان بازوان توانمند اجرایی در شهرستان در صف اول ارتباط با مردم هستند.

او با بیان اینکه امروز به برکت نظام مقدس جمهوریی اسلامی ایران امورات در شهرها و روستاها به دست نمایندگان مردم واگذار شده ، افزود: درشهر و روستایی که مردم بهترین انتخاب را داشتند و نمایندگان خوبی برگزیدند، شاهد توسعه و آبادنی منطقه بودیم.

فرماندار ملارد تصریح کرد: اگر در همه امورات همدلی و همراهی در بین مسئولین باشد، ثمره آن چیزی به جز ارائه خدمات ارزشمند و مطلوب به مردم نیست و این همدلی و همراهی در بین مسئولین شهرستان ملارد به وضوح دیده می شود.

توکلی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه ازدر سال ۸۲ تا نود وهفت بیش از نوزده میلیارد تومان به طرق مختلف و اعتبارات ارزش افزوده به حساب شهرداریها و دهیاریهای این شهرستان واریز شده ، اظهارداشت: هشتاد و یک درصد این مبلغ در تصدی دولت یازدهم و دوازدهم به حساب شهرداریها و دهیاریهای این شهرستان واریز گردیده است.

او خطاب به شهرداران و دهیاران شهرستان توصیه کرد: نباید بودجه‌هایی که در حساب شهرداریها و دهیاریها واریز می شود را صرفا" در بخشهای عمرانی هزینه کردو باید با ارائه طرح و ایده نو این بودجه‌ها را به سمت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال سوق دهیم.

داشتن برنامه ۵ ساله برای توسعه و آبادانی روستاهای این شهرستان در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی از دیگر خواسته‌های فرماندار ملارد از دهیاران این شهرستان در این نشست بود.

/خبرنگار:مرتضی صفرنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار