تامین زیرساخت های لازم برای قطعات جدید باغ رضوان ارومیه

ارومیه (پانا) - رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه گفت: تامین زیرساخت های لازم برای قطعات جدید که زمین های آن به تازگی به باغ رضوان الحاق شده است در حال اجرا است.

کد مطلب: ۹۲۷۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تامین زیرساخت های لازم برای قطعات جدید باغ رضوان ارومیه

حجت الاسلام و المسلمین امیر عباس عابدینی عنوان کرد: با توجه به احداث قطعه عمومی جدید با ظرفیت دفن بالای اموات و ضرورت وجود آب و برق در این قطعات و ایجاد زیرساخت های لازم در زمین های الحاق شده جدید، سازمان آرامستان اقدام به تامین آب و برق مورد نیاز این قطعات کرده است .

وی عنوان کرد: جهت تامین آب در حدود 700 متر لوله کشی و همچنین برای تامین برق آن نیز همزمان با تامین آب، تعداد سه تیر برق همراه با 1000 متر کابل کشی صورت گرفت.

عابدینی با بیان این که یکی از دغدغه های موجود در سازمان آرامستان تامین زمین های مورد نیاز برای احداث قطعات جدیداست، سازمان آرامستان با اقدامات لازم صورت گرفته در این زمینه بخشی از این مشکل را رفع کرده و در حدود 13 هکتار از زمین های اراضی ملی را به مالکیت سازمان آرامستان درآورد که با الحاق این زمین ها بلافاصله اقدام به ایجاد قطعات جدید با نام قطعه 60 و 64 و ظرفیت دفن اموات زیاد کرد.

وی گفت: در گام نخست خاکبرداری و تسطیح این زمین ها صورت گرفت و سپس اقدام به تامین آب و برق و سپس آسفالت مسیرهای منتهی به قطعات مذکور به طول 700 متر با همکاری واحد آسفالت شهرداری کرد.

رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه با اشاره به آماده سازی قبور برای دفن اموات در قطعه 50، اظهار کرد: بمنظور استفاده هرچه بیشتر از تمام فضای موجود در باغ رضوان در قطعه 50 و مجاور کمربندی باغ رضوان تعداد 150 قبر آماده بهره برداری می شود.

وی افزود: این قبور از سالیان گذشته احداث شده بودند تا در زمان مقتضی از آنان استفاده و بهره برداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار