مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی عنوان کرد:

صمد علیزاده: انقلابی فکر کردن، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن پیام روشن بیانیه گام دوم انقلاب است.

مقداد علیزاده خبر داد: برگزاری اردوی استانی پیشتازان از ۲۹ تیرماه تا سوم مرداد ماه

تبریز (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه رمز عمل به بیانه گام دوم انقلاب، مسئولیت پذیری است، انقلابی فکر کردن، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن را پیام روشن بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۲۷۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
صمد علیزاده: انقلابی فکر کردن، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن پیام روشن بیانیه گام دوم انقلاب است.

صمد علیزاده پیش از ظهر امروز در جلسه هیات رئیسه مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان راهبرد تدوین شده توسط مقام معظم رهبری، راه آینده کشور را مشخص کرده است، گفت: هر کتاب و نوشته ای قطعا پیامی به دنبال دارد، بنابراین هرکس در هر جایگاه و مقامی باید این بیانیه را با دقت تمام مطالعه کرده و پیام آن را دریافت کند و مطالب دریافتی را در حوزه خود به کار ببندد.
وی با بیان این که قسمتی از این بیانیه خطاب به دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در شرایطی که دشمنان نظام با دسیسه های شیطانی خود برای فروپاشی نظام، زمان تعیین می کردند، بیانیه گام دوم انقلاب را با تکیه بر جوانان و مردم صادر کردند.
مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود: پیام دیگر بیانیه خطاب به مسئولان و مدیران اجرایی کشور برای هموار کردن مسیر برای جوانان متعهد و شایسته است و همچنین، مسئولان را به عدالت خواهی و فساد ستیزی دعوت کرده است.
علیزاده با بیان این که مخاطب خاص و اصلی حضرت آیت الله خامنه ای در این بیانیه، جوانان و آینده سازان میهن است، گفت: ایشان همیشه به جوان باوری و جوان یاوری اعتقاد دارند و باید جوانان را ابتدا خوب شناخت و بعد دست آنان را گرفت و در مسیر صحیح راهنمایی کرد.
وی خطاب به دانش آموزان عضو مجامع اعضاء سازمان دانش آموزی استان گفت: شما دانش آموزان مصداق واقعی آفرینندگان تمدن نوین اسلامی که در بیانیه گام دوم انقلاب آورده شده است، هستید.
مدیر سازمان دانش آموزی استان، انقلابی فکر کردن، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن را پیام روشن بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: عمل به این کار نیاز به فرمول خاص و پیچیده ای ندارد بلکه اگر هرکس در حوزه کاری خود مسئولیت پذیر باشد، بسیاری از مشکلات حل می شود.
علیزاده بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب چندین رکن دارد که رکن ظریف و قابل توجه آن، افزایش روحیه امید و خودباوری است برای این که دشمنان نظام می خواهند امید به آینده را از مردم به خصوص جوانان بگیرند و برما وظیفه است تا امید و خودباوری را در خود تقویت کنیم.
وی گفت: در شرایط کنونی وظیفه اساسی ما این است که مسئولیت پذیر باشیم و بیانیه گام دوم انقلاب را که برنامه چهل سال بعدی انقلاب است را به خوبی و با دقت مطالعه کرده و نکات ریز و درشت را برداشت کنیم و در حد توان خود آن را به درستی برای دیگران تبیین کنیم.
مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به حوداث و وقایع بعد از انقلاب و هجمه های متعدد و متنوع دشمن گفت: دشمن با تحریم های ظالمانه سعی دارد تا ملت ایران را به زانو درآورد پس شما نوجوان و جوانان که چهل سال بعدی انقلاب به دست شما رقم خواهد خورد نقش خطیری دارید و باید با آگاهی و دشمن شناسی و زمان شناسی پیش روید.


برگزاری اردوی استانی پیشتازان از 29 تیرماه تا سوم مرداد ماه
معاون سازمان دانش آموزی استان نیز در این جلسه بیان کرد: هدف کلی سازمان دانش آموزی توانمندسازی دانش آموزان برای ورود به اجتماع و ماموریت سازمان نیز تربیت اجتماعی دانش آموزان با رویکرد مدرسه محوری، دانش آموز محوری و دانش آموز یاوری است.
مقداد علیزاده در ادامه با اشاره به برنامه های پیش روی سازمان دانش آموزی گفت: اردوی ملی امسال با اندک تغییرات بر گزار می شود و براساس سهمیه ابلاغی 21 نفر از دانش آموزان پایه های هشتم تا دهم استان در قالب 3 تیم 7 نفره به همراه 3 مربی و یک سرپرست به اردوی ملی اعزام می شوند.
وی با بیان این که، دانش آموزان و مربیانی اردوی ملی سال گذشته، نمی توانند در اردوی امسال شرکت کنند، گفت: اردوی ملی امسال در سه محور عملی در قالب آزمون، فرهنگی و ورزشی و کارگاهی برگزار می شود.
معاون سازمان دانش آموزی استان افزود: آزمون تیمی 7 نفره در سه آیتم امداد و کمک های اولیه واطفای حریق، جهت یابی و نقشه خوانی و کار با چوب و طناب و آزمون گروهی 21 نفره در آیتم های صف جمع ورژه ترکیبی، چادرزنی، ساخت پروژه های سنگین و فریادهای شاد، نغمه های اردویی و بازی های بومی محلی برگزار می شود.
علیزاده گفت: اردوی استانی نیز از 29 تیرماه تا 3 مرداد ماه در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار