فولادوند: اخلاق باید در مدارس تبدیل به یک اصل شود

تهران (پانا) - نشست عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با ناصری مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، اعضای شورای معاونین و کارشناس مسئولان دوایر اداری و مدیران مدارس این منطقه، در مرکز آموزش نیروی انسانی باقرالعلوم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: اخلاق  باید در مدارس تبدیل به یک اصل شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 4، در این نشست عبدالرضا فولادوند با اشاره به این که گفتگو مهمترین عنصر در پیشرفت جامعه است؛ گفت: با گفتگو می توانیم قدم هایی رو به جلو برداریم. آموزش و پرورش نهادی است که باید در آن کارها با همدلی انجام شود. عطوفت و اخلاق، عامل انسجام در درون آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: مدیران از زمانی که وارد حوزه مدیریت می شوند، ایثار و از خودگذشتگی می کنند و آنچه مدیران را در این جایگاه نشانده همان علاقه و ایثار است.

عبدالرضا فولادوند گفت: ما در راستای توسعه و پیشرفت کشور به دنبال ارتقاء سطح اخلاق هستیم و ترویج اخلاق در حرفه شما بر دوش مدیران است. اگر اخلاق نباشد منفعت شخصی رواج پیدا می کند. آینده دانش آموزان مملکت در دستان با کفایت شما مدیران هستند و آن ها نیز باید اخلاق را در مدرسه از شما بیاموزند. گاهی موضوع اخلاق در مدارس کمرنگ دیده می شود اما همه باید تلاش کنیم که این اصل را به مدارس برگردانیم. همه کارهای مدیران برای فرزندان این مملکت در راه خداست؛ پس برای خدا باید اخلاق نیز رواج پیدا کند و در مدارس ما تبدیل به اصل شود.

در ابتدای نشست، ناصری، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، همدلی و همراهی را اصل مهم در موفقیت های منطقه دانست و گفت: با توجه به تراکم منطقه اگر موفقیتی در منطقه صورت می گیرد نتیجه همکاری و همدلی مدیران است. امیدواریم بتوانیم در ادامه این راه نیز حمایت و همراهی مدیران را داشته باشیم.

سپس دلخواه، مدیر دبیرستان شریعتی و نماینده مدیران به بیان افتخارات منطقه 4 در حوزه های آموزشی، فرهنگی-هنری، المپیاد های بین المللی پرداختند. همچنین تعدادی از مدیران مدارس، به نمایندگی از سایر مدیران مدارس به بیان مسائل و معضلات مدرسه ها پرداختند و مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران طی گفتگویی صمیمی به سوالات مدیران پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار