برگزاری نخستین نمایشگاه عکس ژوژمان پایان دوره فتو گرافیک دانش اموزان مشهدی

مشهد (پانا)- نخستین نمایشگاه عکس ژوژمان پایان دوره فتو گرافیک دانش اموزان پایه یازدهم هنرستان مریم مودی در گالری رادین مشهد برگزار شد‌.

کد مطلب: ۹۲۷۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین نمایشگاه عکس ژوژمان پایان دوره فتو گرافیک دانش اموزان مشهدی

مریم مودی مدیر هنرستان در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: یک سال تحصیلی سپری شد و نمایشگاه پیش رو حاصل هنرجویان هفده ساله ای است که مشتاق به دیدن بودند و توانستند اثاری از خود خلق کنند.
مریم مودی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه بیشتر بر ارایه ژورمان پایان ترم دانش آموزان به سبک هنرمندی می باشد و دلیل بر این که دانش آموزان بتواند وارد دنیای هنرمندان شوند.

مودی افزود: بهترین اتفاقات هنری را در هنرستان مدیون اقای کیارنگ علایی بودیم و استاد کیارنگ علایی همراه خوبی در کنار اساتید و دانش آموزان ما بودند.

شادی آفرین ارش مدرس هنرستان فنی حرفه ای مریم مودی گفت: در طول یک سال تحصیلی دانش آموزان درس اتلیه مراسم داشتند ما صرفا محدود به اتلیه مراسم نشدیم و با عنایت خانم مودی وبا فضا سازی انجام شده کمک به خصوصی به ما کردند. و سعی کردیم جنبه هایه هنری دیگر را به دانش آموزان آموزش بدهیم. و عکس های دانش آموزان در موضوعات: دیوار؛ سایه؛ مرز ؛کوچه و خیابان می باشد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه تا 19 تیر ماه از ساعت 17 تا 21 در محل گالری رادین دایر می باشد. امیدوارم این نمایشگاه هرساله به کار خودش ادامه بدهد. و شاهد هنرنمایی دانش آموزان فنی حرفه ای مریم مودی باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار