معاون آموزش متوسطه شهر تهران، کانون اصلی پروژه مهر را مدرسه دانست

تهران (پانا) - جلسه اعضای دبیرخانه پروژه مهر 98 اداره کل آموزش و پروش شهر تهران با مسئولان کارگروه­ های متناظر، با حضور پانته­ آ دری، معاون آموزش متوسطه شهر تهران، مینو زمان، مدیرآموزش و پرورش منطقه 8 و سایر اعضا در سالن شورای اداری این منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۶۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه شهر تهران، کانون اصلی پروژه مهر را مدرسه دانست

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، پانته آ درّی، معاون آموزش متوسطه شهر تهران، ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت معصومه(س)، هدف از پروژه مهر را فرایندهای موثر در آماده سازی مدارس و ادارات برای استقبال از سال تحصیلی آینده دانست و بر لزوم شناسایی مشکلات و تنگناها و ایجاد همکاری و همدلی جهت اخذ تصمیمات موثر برای رفع موانع تاکید کرد و افزود: کانون اصلی و خروجی پروژه مهر مدرسه است و قرار است با مدرسه محوری قابلیت تصمیم گیری و تصمیم سازی به مدرسه انتقال یابد.
معاون آموزش متوسطه شهر تهران آسیب شناسی اقدامات دوره­ های گذشته و بررسی راهکارهای شناسایی و ترمیم نقاط قابل بهبود، برگزاری جلسات توجیهی جهت تبیین شرح وظایف تنظیم و جدول زمانبندی و تعیین دستورکارجلسات منظم را بر اساس نمونه برگ­های ارائه شده از اداره کل، مورد انتظار دانست.
همچنین در این جلسه مینو زمان، رئیس ستاد پروژه مهر منطقه 8 گفت: هدف اصلی پروژه مهر خلق مدارسی شاداب و بانشاط و ماندگار برای دانش ­آموزان در آغاز سال تحصیلی است. کمیته­ های پنج گانه پروژه مهر و مدیران مدارس در منطقه 8 با استفاده از خلاقیت و نوآوری به گونه­ ای عمل کرده اند که با بهره گیری از توان و تخصص کلیه همکاران زمینه ی تحقق اهداف مورد نظر و بازگشایی هرچه بهتر مدارس را فراهم کنند.
مناهی دبیر پروژه مهر در منطقه 8 نیز در ادامه جلسه، خلاصه ای از فعالیت­ های انجام شده و کلیه اقدامات و پیگیری­ های صورت گرفته از فرآیند اجرایی توسط کارگروه­ های پروژه مهر در منطقه را ارائه داد.
در پایان جلسه نمایندگان کار گروه ها، جزئیات فعالیت ­های انجام شده در منطقه را شرح دادند و با همکاران متناظر کار گروه ها در اداره کل به تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار