معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان :

آزمون تکمیل ظرفیت راهبران آموزشی و تربیتی در استان کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان، از برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت راهبران آموزشی و تربیتی در استان خبر داد .

کد مطلب: ۹۲۶۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آزمون تکمیل ظرفیت راهبران آموزشی و تربیتی در استان کردستان برگزار شد

صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: آزمون تکمیل ظرفیت به صورت هماهنگ استانی روز پنج شنبه 13 تیرماه 98، در 11 شهرستان و منطقه استان با شرکت قریب به 110 نفر از واجدین شرایط و متقاضی جهت بکارگیری 15 نفر از افراد به منظور تصدی این مسئولیت برگزار شد .

وی با بیان اینکه از تمامی افراد شرکت کننده در آزمون، مصاحبه حضوری به عمل می آید، گفت: در نهایت بر اساس مجموع نمره کسب شده در آزمون علمی و مصاحبه حضوری، راهبران آموزشی تربیتی استان انتخاب خواهند شد.

عبدالهی در ادامه اظهار داشت: نظارت و راهبری کلاس های چند پایه، نیازمند استفاده از پتانسیل راهبران به عنوان بازوی توانمند نظارتی می باشد .

معاون آموزش ابتدایی استان در پایان تصریح کرد:راهبران آموزشی و تربیتی به منظور بهبود مدیریت و تسهیل امر نظارت و راهنمایی بر روند آموزشی، پرورشی، اداری و مالی مدارس روستایی ، فعالیت خواهند کرد تا فرایند آموزشی و تربیتی را هدایت و بر نحوه‌ فعالیت مدارس روستایی نظارت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار