معاون مدیرکل ومدیرآموزش وپرورش شهرستان میناب :

3هزارو905نفر داوطلب شرکت کننده درآزمون سراسری 98

افزایش ۱۰درصدی شرکت کنندگان

هرمزگان (پانا)- غلامرضا سالاری یادآورشد: افزایش 10 درصدی داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری98 / کارتیم و گروه اثرات مثبت بیشتری را در برگزاری آزمونها بخصوص این ماراتن علمی دارد.

کد مطلب: ۹۲۶۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
3هزارو905نفر داوطلب شرکت کننده درآزمون سراسری 98


به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از شهرستان میناب، غلامرضا سالاری گفت: با توجه به نقش تعیین کننده کنکور در سرنوشت دانش آموزان از مجربترین نیروی انسانی، منابع و امکانات جهت برگزاری آزمونی امن و شایسته استفاده شده است.

سالاری بر هماهنگی عوامل ستادی و اجرایی تاکید کردو افزود: ،کارهای تیمی و گروهی اثرات مثبتی را در برگزاری این ماراتن علمی دارد و ضریب اشتباهات را کمتر خواهد کرد.

وی یادآور شد : دغدغه ما نسبت به انجام وظایف محوله، رضایتمندی شهروندان و بخصوص اولیا و دانش آموزان را به دنبال خواهد داشت.

این مسئول اظهار کرد: 3هزارو 905نفر داوطلب زن ومرد( 1279نفر داوطلب مرد و 2626نفرداوطلب زن در 20 حوزه امتحانی وبا حضور بیش از 600 نفر عوامل اجرایی کنکور سال98 در شهرستان میناب این فرایند را پشت سرخواهند گذاشت.

سالاری گفت: آزمون سراسری سال 98 برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنج شنبه ، گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنج شنبه 14تیرماه، برای داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه و برای زبان‌های خارجی بعدازظهر جمعه 15تیرماه98برگزار می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار