صیدلو: ساماندهی صددرصدی تحصیل دانش‌آموزان اتباع خارجی از افتخارات شهرستان‌های استان تهران است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از حضور بیش از 112 هزار دانش آموز اتباع خارجی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۶۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: ساماندهی صددرصدی تحصیل دانش‌آموزان اتباع خارجی از افتخارات شهرستان‌های استان تهران است

محمد صیدلو با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر فراهم نمودن تحصیل همه اتباع خارجی در مدارس ایرانی، افزود: آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تحت پوشش قراردادن بیش از 112 هزار دانش‌آموز اتباع خارجی از کشورهای دیگر، به عنوان پر جمعیت‌ترین منطقه کشور در موضوع ساماندهی این عزیزان به‌شمار می‌آید.

او در ادامه با اشاره به جمعیت 470 هزار نفری دانش‌آموزان اتباع در کل کشور و ساماندهی حدود 25 درصد این عزیزان در شهرستان ‌های تهران، اظهار داشت: ساماندهی این تعداد از دانش‌آموزان در کلاس‌های درس نیازمند مشارکت انجمن‌های بین‌المللی و کمیساریای عالی پناهندگان در سازمان ملل است.

این مقام مسول مشارکت در ساخت مدارس، تجهیز فضای آموزشی، امکانات و توزیع لوازم‌التحریر و اقلام آموزشی، درسی و بهداشتی را در این استان ضروروی دانست.

صیدلو با اشاره به اینکه ساماندهی صددرصدی تحصیل دانش‌آموزان اتباع خارجی از افتخارات شهرستان‌های استان تهران است و ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در مدارس بلامانع است، افزود: در حال حاضر بیش از 10 درصد دانش آموزان شهرستان‌های استان تهران از اتباع خارجی می‌باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار