استاندار قم مطرح کرد: ضرورت استفاده از ظرفیت نمایندگی های ولی فقیه در جهاد کشاورزی برای فرهنگ سازی در زمینه اصلاح الگوی مصرف

قم (پانا) - استاندار قم خواستار اهتمام نمایندگی های ولی فقیه در جهاد کشاورزی برای فرهنگ سازی در زمینه اصلاح الگوی مصرف شد.

کد مطلب: ۹۲۵۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قم مطرح کرد: ضرورت استفاده از ظرفیت نمایندگی های ولی فقیه در جهاد کشاورزی برای فرهنگ سازی در زمینه اصلاح الگوی مصرف

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در گردهمایی مسئولین حوزه های نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی، طی سخنانی با اشاره به نقش جهاد کشاورزی در تولید و امنیت غذایی افزود: یکی از محورهای مهم شعار سال که بر قوت مرم متمرکز است، توسط این نهاد تحقق خواهد یافت.

استاندار قم رونق تولید و اشتغال را مورد تاکید مقام معظم رهبری و از سیاست های دولت تدبیر وامید دانست و افزود: حضور نمایندگان ولی فقیه در جهاد کشاورزی نشان دهنده ی اهتمام رهبر انقلاب به این حوزه می باشد.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار بدون الگوی ایرانی اسلامی عملیاتی نیست بیان کرد: نمایندگی های ولی فقیه در تقویت روحیه ی جهادی که لازمه ی مدیریت در چنین شرایطی است نقش ویژه ایفا می کنند.

استاندار قم تاکید کرد: در شرایط حاضر نه تنها نیاز به اصلاح الگوی کشت و رونق تولید داریم؛ بلکه در اصلاح الگوی مصرف هم نیازمند فعالیت جدی تر هستیم و نمایندگان ولی فقیه در جهاد کشاورزی در راستای فرهنگ سازی در این بخش نقش جدی ایفا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار