معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان:

تیم استان کردستان مقام اول جشنواره روش برتر تدریس تربیت‌بدنی کشور را کسب کرد

سنندج(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از کسب رتبه اول کشوری جشنواره روش های برتر تدریس تربیت بدنی توسط معلمان استان خبر داد .

کد مطلب: ۹۲۵۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تیم استان کردستان مقام اول جشنواره روش برتر تدریس تربیت‌بدنی کشور را کسب کرد

افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان ،با اعلام این خبر گفت: تیم سه نفره استان کردستان با اجرای خانم چیمن لیمویی و عضویت خانم‌ها هەتاو علی‌پناهی و آرزو رشیدی به عنوان تیم اول و برتر چهاردهمین دوره جشنواره روش برتر تدریس درس تربیت‌بدنی دوره متوسطه اول کشور دست یافت.

وی افزود : جشنواره روش های برتر تدریس تربیت بدنی با شرکت 16 تیم متوسطه اول و 16 تیم متوسطه دوم از ۳۰ استان از چهارم تا هفتم تیرماه جاری در کرمانشاه برگزار شد و معلمان تربیت بدنی با هم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

خوشگوار با بیان اینکه این مقام ارزشمند در حالی به دست آمد که هفته پیش تیم ابتدایی استان نیز با ترکیب ناصر سروش، دلیر دونداری و میثم شکری عنوان تیم برتر بخش پویای جشنواره را کسب کرده بود و سرپرستی و آماده‌سازی فنی این دو تیم به عهده معلم توانمند آقای اسماعیل تیفوری بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان درادامه گفت: هر دو تیم از شهرستان سقز به عنوان نماینده استان در جشنواره شرکت کرده بودند و خانم پرستو ژیان سرگروه درس تربیت بدنی استان نیز به عنوان داور در بخش متوسطه و آقای اسماعیل تیفوری به عنوان داور بخش ابتدایی این جشنواره حضور داشتند.

خوشگوار در پایان این موفقیت ارزشمند را به برگزیدگان، معلمان تربیت بدنی و همه فرهنگیان استان تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار