ورود پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی به زادگاهش

اردبیل (پانا) - پیکر پاک شهید مدافع حرم علی آقایی پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی پس از ۱۳۰۹ روز انتظار با استقبال بی‌نظیر مردم ولایت‌مدار، قدرشناس و شهیدپرور اردبیل از طریق فرودگاه وارد اردبیل شد.

کد مطلب: ۹۲۵۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ورود پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی به زادگاهش

پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی پس از ۱۳۰۹ روز انتظار با استقبال بی‌نظیر مردم ولایت‌مدار، قدرشناس و شهیدپرور اردبیل از طریق فرودگاه وارد اردبیل شد.

شهید علی آقایی سال ۱۳۶۶ در اردبیل چشم به جهان گشوده و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران بود، اما با عشق به اهل بیت(ع) در ۲۴ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مردم مظلوم و مسلمان منطقه عازم سوریه شد و پس از رشادت‌های فراوان در تاریخ هفتم اسفند ۱۳۹۴ به دست نیرو‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید آقایی مدت‌ها مفقودالاثر بود و در اواسط خردادماه بود که اخباری مبنی بر شناسایی پیکر این شهید والامقام منتشر شد تا بالاخره پس از ۱۳۰۹ روز چشم انتظاری صبح امروز(۹ تیرماه ۱۳۹۸) به اردبیل بازگردد.

امشب مهدیه اردبیل با میزبانی از پیکر مطهر این شهید بزرگوار شاهد مراسم وداع با شهید خواهد بود؛ همچنین مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «علی آقایی» صبح فردا(دوشنبه) ساعت ۹:۳۰ از مقابل مصلا به سمت آرامستان غریبان با حضور مردم ولایی اردبیل برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار