رئیس سازمان امور اجتماعی در گفت‌وگو با پانا خبر داد

اجرای طرح نشاط اجتماعی در سواحل کشور

تهران (پانا) - رئیس سازمان امور اجتماعی از اجرای طرح نشاط اجتماعی در سواحل کشور در ایام تابستان سال جاری خبر داد و گفت این طرح با هدف افزایش نشاط اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۹۲۵۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح نشاط اجتماعی در سواحل کشور

تقی رستم‌وندی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: در طرح نشاط اجتماعی در سواحل کشور سازمان‌های مختلفی از جمله سازمان بسیج، سازمان تبلیغات، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برنامه‌های ویژه‌ای در قالب برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌کنند که این برنامه‌ها از نیمه خردادماه در سواحل کشور به ویژه در استان مازندران آغاز شده است.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: سعی می‌شود برنامه‌های فرهنگی که در سواحل کشور اجرا می‌شود در سال جاری تقویت شود چون جمعیت زیادی از مردم کشور از سواحل استفاده می‌کنند و اجرای برنامه‌های فرهنگی با مضمون نشاط اجتماعی می‌تواند اثرگذار باشد. سواحل بخش مهمی از نشاط اجتماعی است و افراد زیادی در فضاهای عمومی همچون سواحل می‌توانند احساس شادی داشته باشند که می‌توان با برنامه‌های ویژه این امکان را فراهم کرد.

وی یادآور شد: درباره سواحل طی سه سال اخیر با حضور سمن‌ها و نهادهای فرهنگی مختلف و روحانیون برنامه‌های فرهنگی مختلفی طراحی شده است که امسال نیز این برنامه‌ها اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار