۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل استخر دانش آموزی گناوه تخصیص داده شد

گناوه،بوشهر(پانا)_ مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور از پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش شهرستان گناوه بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۲۵۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل استخر دانش آموزی گناوه تخصیص داده شد

در این بازدید عبدالحمید خدری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،حسینی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان،مرادی مدیر کل نوسازی استان،رکنی حسینی امام جمعه گناوه،سید علی پاک نژاد فرماندار،معاونین فرماندار ومسولین شهرستانی حضور داشتند.

با تلاش عبدالحمید خدری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت و تکمیل استخر دانش آموزی گناوه جذب وتخصیص داده شد.

در این بازدید ۱۰ میلیارد تومان از سوی سازمان نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس کشور به استخر دانش آموزی گناوه تخصیص داده شده که طی دوره دو ساله تکمیل خواهد شد و روند تکمیلی این پروژه در دوفاز خواهد بود که فاز اول سفت کاری و کار ساختمانی و فاز دوم کارهای تاسیساتی است که مناقصه فاز اول به زودی انجام خواهد شد.

حضور،تلاش وهمراهی همیشگی نماینده مردم،مدیر کل نوسازی،سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان باعث رشد وموفقیت آموزش وپرورش شهرستان گناوه بوده است.

در گذشته فقط ۱۵ در صد استخر دانش آموزی گناوه پیشرفت فیزیکی داشته است که با جذب این اعتبار این پروژه تکمیل خواهد شدوساخت این استخر کمک بزرگی به آموزش و پرورش و ورزش شهرستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار