معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در سفر به هرمزگان:

کسب 30 درصد بودجه های جاری دانشگاه از طریق درآمدهای آموزش آزاد

هرمزگان(پانا)-معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور در سفر به هرمزگان از برنامه ریزی جهت کسب 30 درصد بودجه های جاری دانشگاه از طریق درآمدهای آموزش آزاد و غیر شهریه ای در سال جاری خبرداد.

کد مطلب: ۹۲۴۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب 30 درصد بودجه های جاری دانشگاه از طریق درآمدهای آموزش آزاد

به گزارش خبر نگار پانا هرمزگان، دکتر حسن علیزاده در جلسه ی پرسش و پاسخ با کارکنان دانشگاه پیام نور واحد بندرخمیر در هرمزگان خبر از برنامه ریزی صورت گرفته جهت تامین 30 درصد بودجه های جاری دانشگاه از طریق درآمدهای آموزش آزاد و غیر شهریه ای در سال جاری خبر داد و افزود: انتظار می رود مدیران و روسای استانی با اهتمام ویژه در حوزه در آمد های غیر شهریه ای در سال جاری اقدام نمایند.

وی خاطر نشان ساخت: آموزشهای آزاد و چند رسانه مهارت های تخصصی را هر دوره برگزار می کند و رضایت بخش است.

معاون اداری و مالی دانشگاه با اشاره به اینکه بودجه های مراکز و واحدها به سمت خودگرانی در حال حرکت است، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور بخشی از بودجه های خود را از دولت دریافت می کند و باید مراکز و واحدها بدنبال افزایش و کسب درآمدهای غیر شهریه ای و گسترش کلاسهای آموزش آزاد و چند رسانه ای باشند.

معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه افزود: در راستای ترغیب استانها ، مراکز و واحد ها به سوی این هدف، سعی شده درآمد های غیر شهریه ای کسب شده در کمترین زمان ممکنه به حساب آنها واریز شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار