فرماندار اسلامشهر: مشکل نخست صاحبان صنایع در اسلامشهر ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان و فعالین تولید است

اسلامشهر(پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت : مدیران شهرستان دارای حداقل اختیار در تصمیم گیری هستند و باید از مدیران استانی کسب تکلیف کنند.

کد مطلب: ۹۲۴۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: مشکل نخست صاحبان صنایع در اسلامشهر ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان و فعالین تولید است

مسعود مرسلپور در پنجاه و دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران و رحمانی وزیر ادار صنعت معدن و تجارت در اسلامشهر برگزار شد طی سخنانی اظهارداشت:تعداد اتحادیه‌های صنفی مستقر در اسلامشهر برایر با کلانشهرهای تهران، تبریز و مشهد است ودر این شهرستان هشت لکه صنعتی وجود دارند که در این لکه‌ها تعداد بیست و شش هزار و سیصد نفر اشتغال دارند.

او در تشریح واحدهای صنعتی اسلامشهر افزود: در حال حاضر در اسلامشهر تعداد ۱۵۰ واحد صنعتی داریم که دارای پروانه صنعتی هستند و بیست هزار نفر بر اساس اخرین آمار به عنوان شاغل در این واحدهامی باشند و کل واحدهای صنفی هفت هزار و ده واحد با سی هزار بیمه شده دارد.

مرسلپور با اشاره به اینکه تولید کنندگان مطرح چوب در این شهرستان استقرار دارند گفت: بزرگترین نمایشگاه کامیون داران و یک هزار واحد تولیدی کفش که با کمک دولت این صنعت مثل سایر صنایع روی پا ایستاده،که مواد اولیه با ارز دولتی از کشورهای دیگر وارد می شود در اسلامشهر مشغول به فعالیت هستند و بزرگترین شهرک لبنی کشور هم با یکصد و ده هکتار هکتار نیز در شهرستان فعال است.

فرماندار اسلامشهر گفت: در سال ۹۷ قریب به سی و چهار جلسه اقتصاد مقاومتی در اسلامشهر داشته ایم که بیشتر مصوبات آن اجرایی شده و چهل و هشت مصوبه هنوز عملیاتی نشده است.

مرسلپور مشکل نخست صاحبان صنایع در اسلامشهر را ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان و فعالین تولید دانست و اظهار داشت: مسئله بعدی مسائل مربوط به نانوایی‌ها است که مردم از کیفیت پایین نان ناراضی هستند و ازطرفی نانواها نیز ناراضی از عدم افزایش قیمت نان می باشند.

او مشکل دیگر را اختیارات محدود مدیران شهرستانی عنوان کرد و بیان داشت: مدیران این شهرستان دارای حداقل اختیار در تصمیم گیری هستند و باید از مدیران استانی کسب تکلیف کنند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار