محسنی بند پی: اصلاح مقررات برای تسهیل قوانین زیست محیطی یکی از الزامات تحقق شعار رونق تولید در استان تهران است

اسلامشهر(پانا) - استاندار تهران در پنجاه و دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران در اسلامشهر گفت : استان تهران در رونق تولید و تقویت اقتصاد ظرفیت‌های زیادی دارد اما در مشارکت دادن بخش خصوصی در اقتصاد کند عمل کردیم.

کد مطلب: ۹۲۴۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
محسنی بند پی: اصلاح مقررات برای تسهیل قوانین زیست محیطی یکی از الزامات تحقق شعار رونق تولید در استان تهران است

انوشیروان محسنی بند پی اظهار داشت: این یک واقعیت است که جنگ اقتصادی و عملیات روانی آمریکا امسال به اوج خود رسیده و اگر اقتصاد مقاومتی را نهادینه نکنیم دچار مشکل خواهیم شد.

او افزود: استان تهران در رونق تولید و تقویت اقتصاد ظرفیت‌های زیادی دارد اما در مشارکت دادن بخش خصوصی در اقتصاد کند عمل کردیم.

استاندار تهران گفت: اصلاح مقررات برای تسهیل قوانین زیست محیطی یکی از الزامات تحقق شعار رونق تولید در استان تهران است.

محسنی بند پی اضافه کرد: در زمینه قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر اصلاحیه ای انجام گرفت که در استان قم این ممنوعیت به ۷۰ کیلومتر، در البرز به ۳۵ کیلومتر و سمنان به ۶۰ کیلومتر رسید ولی این قانون در تهران اصلاح نشد.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران تاکید کرد: باید قفلی که به واسطه قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر به پای توسعه صنایع در استان تهران زده شده بشکنیم و این کار نیازمند اصلاح مقررات زیست محیطی است.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ساماندهی واحدها و لکه‌های صنعتی در اسلامشهر را در دستور کار داریم و کمبود آب و برق در شهرک‌های صنعتی بسیار مشکل ساز شده و برای رفع این مشکل با تخصیص تسهیلات برای احداث پست یک هزار مگاواتی صورت خواهد گرفت.

او گفت: به فرماندار اسلامشهر توصیه می‌کنم از ظرفیت جوانان اسلامشهر در راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان و سایر حوزه‌ها استفاده کند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار