معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی: مجموعه‌ی آموزشی EIGHT متولی آموزش علمی و فرهنگی زبان خارجه

بیرجند(پانا) - معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: مجموعه ی آموزشی EIGHT یا هشت متولی آموزش علمی و فرهنگی زبان‌خارجه در استان زیر نظر جهاد دانشگاهی است.

کد مطلب: ۹۲۴۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی: مجموعه‌ی آموزشی EIGHT متولی آموزش علمی و فرهنگی زبان خارجه

مجتبی ابراهیمی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از سال ۱۳۵۹ در حوزه‌ی های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، تجاری سلفی و اشتغال فعالیت هایی را در کشور انجام داده است که پیشوانه‌ی این فعالیت ها در زمینه‌ی فرهنگ بوده است.

او افزود: این فعالیت ها در زمینه هایی که ورود به آنها تا حدی امکان پذیر نبوده سعی بر ورود در این زمینه ها داشته است.

ابراهیمی افزود: جهاد دانشگاهی برای اینکه نگاه فرهنگی داشته باشد نیازمند جمع‌آوری اطلاعات دقیق و غنی است که با این اطلاعات بتواند در همه زمینه تا ورود پیدا کند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان خراسان جنوبی اظهار داشت:به همین منظور برای عدم توجه به مقوله‌ی آموزشی بحرانی در حد بحران جنگ در نظر گرفته اند.

او ادامه داد: مسائل فرهنگی که در دوره های آموزشی بیان می‌شود ذهن را به سمت خاصی میبرد که این ها ناشی از شیوه‌ی آموزشی و ناشی از منابع کمک آموزشی که معرفی شده اند است.

ابراهیمی ادامه داد: جهاد دانشگاهی در حوزه‌ی آموزش زبان های خارجه یکی از قدیمی ترین نهاد‌هایی است که فعالیت دارد و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب به آموزش های غیر زبان انگلیسی هم توجه کرده که این مقوله در بقیه موسسات آموزشی یا دیده نمی‌شود و یا کنار به آن پرداخته می‌شود.

او بیان کرد: مجموعه‌ای که امروز معرفی خواهد شد پروژه‌ای به نام EIGHT و یا هشت است که به دلیل مبارکی وجود امام هشتم، امام رضا علیه الاسلام با عنوان هشت نامگذاری شده است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان خراسان جنوبی ادامه داد:این مجموعه‌ی آموزشی حاصل تلاش هشت سال متخصصی خود جهاد دانشگاهی و همچنین ۷گروه و ۲۴ نفر متخصصین معتبر کشور است که دارای ۱۶ ترم و هر ترم دارای ۲ سر فصل آموزشی است.

او افزود: در این مجموعه به نوعی تلاش شده که آن دغدغه فرهنگی جامعه که شاید مسائل آموزشی را تحت الشعاع قرار داده را برطرف کند.

ابراهیمی افزود: جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی تنها نماینده برگزار کننده‌ی دروه آموزشی EIGHT و آموزش زبان انگلیسی با این محوریت می‌باشد.

نرگس معصومی مفرد مدیر کالج زبان های خارجی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در این نشست خبری بیان کرد: گاهی منابع علمی و دانشگاهی هنوز وابستگی هایی به غرب و منابع غربی دارند که یکی از این وابستگی ها منابع آموزشی زبان های خارجی و زبان انگلیسی است.

او افزود: مجموعه‌ی آموزشی EIGHT برای اولین بار توسط جهاد دانشگاهی برای حل دغدغه ها و مشکلات دیگر منابع آموزشی و همچنین با احترام به هویت ایرانی، اسلامی ما به عرصه ظهور رسیده است.

مدیر کالج زبان های خارجی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی افزود: این مجموعه در کنار ویژگی های علمی بر ویژگی های فرهنگی تاکید بسیاری دارد.

معصومی مفرد بیان کرد: سبک کار این مجموعه به نحوی است که از همان ترم های پایه وارد این مجموعه شدند به صورت پله پله با آزمون های بین‌المللی آشنا شده و آمادگی لازم برای این آزمون ها را فرا میگیرند.

او بیان کرد: مهم‌ترین ویژگی و تفاوت این مجموعه با سایر مجموعه ها در فناوری چند رسانه‌ای که در آن گنجانده شده است می‌باشد.


مدیر کالج زبان های خارجی جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: ویژگی فرهنگی این مجموعه بالابردن حس خودباوری و فرهنگ در انسان است که در این مجموعه تلاش بر بالابردن فرهنگ ایرانی غنی شده است.

او بیان کرد: این دوره آموزشی ملزم هست که در تمامی دوره های آموزشی را با تعرفه دولتی که تعیین شده است برگزار کند.

او ادامه داد: از زمستان سال ۹۷ این دوره ها را برگزار کردیم که با ورود به ترم های بالاتر منابع آموزشی جدید جایگزین می‌شوند.

معصومی مفرد ادامه داد: نحوه ثبت نام به این شکل است که متقاضیان در ابتدا می‌توانند یا ضاز ترک اول جذب شوند و یا برای آنها آزمون تعیین سطح در نظر گرفته می‌شود و از طریق سامانه‌ی رویش و یا به صورت حضوری میتوانند ثبت‌نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار