سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری جشنواره کشوری تدریس برتر درس تربیت بدنی در کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره کشوری تدریس برتر درس تربیت بدنی دوره متوسطه در کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۴۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره کشوری تدریس برتر درس تربیت بدنی در کرمانشاه

ماشاالله پروین، سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: جشنواره کشوری تدریس برتر درس تربیت بدنی دوره متوسطه با رویکرد آموزشی و پژوهشی با راهبرد یاددهی - یادگیری در سطح کشور به میزبانی استان کرمانشاه از تاریخ 98/4/4 لغایت 98/4/7 برگزار می‌گردد.

وی افزود: حدود 85 نفر در این جشنواره از سراسر کشور شرکت می‌کنند که در روز اول کارگاه آموزشی و در روز دوم رقابت همکاران در چهار سالن ورزشی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود. دو سالن مختص آقایان و دو سالن دیگر برای بانوان در نظر گرفته شده و داوری این مسابقات به وسیله‌ی داورانی که از سوی وزاتخانه مشخص شده‌اند، انجام می‌شود و در پایان نفرات برتر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

پروین ادامه داد: کمیته‌های مختلفی برای این جشنواره تشکیل شده تا این رویداد مهم ورزشی در بالاترین سطح کیفی برگزار گردد. همچنین برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای مهمانان در نظر گرفته‌ایم و جلسات گوناگونی تشکیل شده و امیدواریم که میزبان خوبی برای همکاران‌مان باشیم.

وی خاطرنشان ساخت: سرگروه‌های آموزشی درس تربیت بدنی دوره متوسطه نیز جهت هماهنگی کلی برنامه‌های تربیت بدنی در این جشنواره حضور دارند و هم‌زمان با برگزاری این جشنواره، دو سالن ورزشی در مدارس ابتدایی شهر کرمانشاه افتتاح می‌گردد.

محمد جعفری، مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، معاونان وی و جمعی از کارشناسان وزارتخانه از مهمانان ویژه‌ی جشنواره کشوری تدریس برتر درس تربیت بدنی دوره متوسطه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار