غیبت مشکوک صادق محرمی در تمرین دینامو؛ پای پرسپولیس در میان است؟

(پانا) – مدافع سابق باشگاه پرسپولیس با غیبت در تمرینات این تیم، به حضور دوباره در فوتبال ایران نزدیک شده است.

کد مطلب: ۹۲۴۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
غیبت مشکوک صادق محرمی در تمرین دینامو؛ پای پرسپولیس در میان است؟

صادق محرمی مدافع راست سابق پرسپولیس که با درخشش در ترکیب این تیم توانست نظر تیم دینامو زاگرب قهرمان لیگ برتر کرواسی را به خود جلب کند و در نهایت راهی این کشور شود، این روزها اوضاع خوبی در دینامو ندارد.

محرمی که فصل گذشته در لیگ برتر کرواسی حضوری ثابت در ترکیب دینامو داشت اما در لیگ قهرمانان و سپس لیگ اروپا مورد اعتماد سرمربی دینامو زاگرب قرار نگرفته بود.

عملکردی که مدافع تیم ملی ایران در کرواسی داشته به نظر می‌رسد چندان مورد توجه و علاقه کادر فنی این تیم نبوده است و احتمالا باید در انتظار جدا شدن او از دینامو زاگرب بود.

هر چند عکس صادق محرمی در پروفایل مخصوص بازیکنان دینامو زاگرب در سایت این باشگاه وجود دارد اما تصاویری که سایت این باشگاه از اردوی پیش فصل این تیم در اسلوونی منتشر کرده است خبری از حضور مدافع سابق پرسپولیس در اردوی مهم پیش فصل نیست، موضوعی که جدایی این بازیکن از دینامو را جدی‌تر از قبل کرده است.

گفته می‌شود پرسپولیس در تلاش است تا صادق محرمی را هم مانند فرشاد احمدزاده به ایران برگرداند تا یکبار دیگر برای پرسپولیس به میدان بروند. البته محرمی 4 سال دیگر با دینامو قرارداد دارد و احتمالا در صورت رضایت این باشگاه برای بازگشت او به ایران، انتقال صورت گرفته به صورت قرضی و یکساله باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار