مدیر در هر منصب اگر مرتکب تخلف اداری شود با آن برخوردخواهد شد

ایلام (پانا )دادستان ایلام عصر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: در جایگاه دولتی هر مدیری باهر منصبی ک باشد اگرمرتکب تخلف اداری شود با آن برخورد خواهد شد و مجازات در پیشرو دارد.

کد مطلب: ۹۲۴۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر در هر منصب اگر مرتکب تخلف اداری شود با آن برخوردخواهد شد

افشار خسروی زاد با بیان این مطلب که هر اقدامی موجب خدشه به امنیت پایدار استان ایلام شود به شدت مورد برخورد قضایی قرار می‌گیرد خاطر نشان کرد قانون از حیث مجازات برای همه یکسان است.

وی بیان داشت: ایلام از لحاظ امنیتی در وضعیت مطلوبی قراردارد، حتی جرائم مهم مانند «قتل عمد» نیز در برخی موارد منجر به سازش شده است.

خسروی زاد افزود: در سه ماه اخیر در راستای اجرای طرح‌های جمع آوری معتادین و ارجاع به کمپ‌هابیش از 100نفر در سطح پارک‌ها جمع آوری شد.

وی تاکید کرد: تمامی اراذل و اوباش در سطح استان جمع آوری می‌شوند، چه بسا برخی از این افراد اگر مشکل بیکاری آنان حل شود به جامعه برمی‌گردند

وی حاشیه نشینی را از علل اصلی زمینه ارتکاب جرم برشمرد و ادامه داد:در این راستا نیز اقدامات موثری انجام شده است.

دادستان استان در ادامه این نشست تاکید کرد: استفاده از خودروهای دولتی در ساعات غیر ادرای بدون برگه ماموریت جرم است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

خسروی زاد با اشاره به دوران روزنگار و موثر فضای مجازی در جامعه گفت: مخالف فضای مجازی نیستیم اما این فضا باید مدیریت و ساماندهی شود.، اگر فضای مجازی جولانگاه هنجارشکنان و مجرمین باشد این گونه فضایی با این بسترها پذیرفته نیست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار