به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد:

نشست خبری رئیس آموزش و پرورش پیربکران با اصحاب رسانه

پیربکران (پانا) - نشست خبری رئیس آموزش و پرورش پیربکران با اصحاب رسانه در گرامی داشت ایام مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۴۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست خبری رئیس آموزش و پرورش پیربکران با اصحاب رسانه

مجتبی سهرابی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که به مناسبت ایام مبارزه با مواد مخدر برگزار شده بود در جمع خبرنگاران شهرستان فلاورجان گفت: آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت های خود را انجام داده است. جامعه هدف جهت آموزش پیشگیری ها اولیا، دانش آموزان و حتی همکاران بوده اند. در دوره تربیت مربی با موضوع مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب ها با همکاری اداره دادگستری کل استان اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان 20 مربی آموزش دیدند و طرح با همکاری 20 مربی در سطح منطقه آغاز شد و 200 همکار تحت آموزش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: طرح وفا از طرح های ابتکاری آموزش و پرورش پیربکران است. وفا به اختصار یعنی والدین آگاه، فرزندان ایمن. این طرح برای پایه های اول، هفتم و دهم برگزار شد. موضوع طرح آموزش رفتارهای شناختی دانش آموزان و والدین برای ورود به دوره جدید تحصیلی انتخاب شد. در این طرح 3300 نفر از والدین و 1780 دانش آموز مورد آموزش قرار گرفتند.

رئیس اداره سپس از برگزاری جلسات آسیب های اجتماعی برای 4500 والدین سه دوره تحصیلی خبر داد و افزود: جهت توانمندسازی دانش آموزان و اولیا در دوره دوم ابتدایی و دوره های اول و دوم متوسطه 6431 نفر دانش آموز و 13000 اولیا با مدرسان فوق العاده مورد آموزش قرار گرفتند. همچنین در زمینه تربیت فرزند در عصر رسانه مهرانی کارشناس آسیب های اجتماعی در نیروی انتظامی آموزش های مناسبی را جهت ارتقای آگاهی والدین در این زمینه انجام داد.

سهرابی در پایان در سئوال خبرنگار مبنی بر تعداد کل طرح های اجرا شده آموزش و پرورش گفت: در کل 26000 نفر والدین، 1200 نفر همکار و 18000 نفر دانش آموز تحت آموزش طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار