فرماندار لامرد:

فرماندار لامرد: شهدا بدور از هرگونه حِزب و جِناحی جان خود را فدای آرمان‌های انقلاب کردند

لامرد (پانا) -حسین شبانی‌نژاد در ستاد استقبال و تشیع شهدای این شهرستان گفت: امروز اگر میبینیم در جامعه پیشرفت و توسعه ای هست و اگر میگوییم شهرستان لامرد شهرستان در حال توسعه صنعتی است و مردم دارند برکات این نظام و پیشرفت و توسعه را می بیینند،تمام این موفقیت‌ها را مرهون خون شهدا هستیم.

کد مطلب: ۹۲۴۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار لامرد: شهدا بدور از هرگونه حِزب و جِناحی جان خود را فدای آرمان‌های انقلاب کردند

او در جلسه ستاد استقبال و تشییع 2 شهید لامرد و اشکنان با اشاره به ورود پیکر 2 تن از شهیدان گرانقدر انقلاب پس از گذشت 30 سال اظهار کرد: شهدا متعلق به تک تک ایرانیانی است که در کشور دارند زندگی میکنند و شهدا متعلق به هیچ قشر و گروه و حزب سیاسی نیستند و آرامش و امنیت امروز کشور را مرهون ایثارگرای ها و از جان گذشتگی همین شهدا است.

فرماندار لامرد افزود: اگر شخصی بر صندلی مسئولیت نشسته است و برای همین مردم برنامه‌ریزی می‌کند، مدیون خون شهدا است.

شبانی نژاد در همین خصوص اضافه کرد: شهدایی که روزی در سال 67 در شلمچه به شهادت رسیدند نه اصلاح طلبی بود و نه اصول گرایی همه و همه به پای آرمان‌های انقلاب و به پای حفظ نظام و مرزهای جغرافیایی کشور رفتند تا جان عزیزشان را تقدیم انقلاب کنند.

فرماندار لامرد خاطر نشان کرد: امروز اگر می‌بینیم در جامعه پیشرفت و توسعه‌ای است و اگر می‌گوییم شهرستان لامرد شهرستان در حال توسعه صنعتی است و مردم دارند برکات این نظام و پیشرفت و توسعه را می بیینند، مرهون خون شهدا است.

شبانی نژاد ادامه داد: من درخواست میکنم از همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی نامه کتبی هم میزنیم که در مراسم استقبال از شهدا و تشیع پیکر آنان و مراسم مختلفی که هست، حتی در بخش اشکنان برای حضورتان درنگ نکنید و همه شرکت کنید. اگر مسئولان ما برای حضور و ورود یک وزیر برای وارد شدن به شهر ردیف و صف می بندند به نظر من برای حضور شهدا در شهر مرتب‌تر و منظم‌تر و با عشق و علاقه بیایند و در این عرصه ورود پیدا کنند که واقعا بخشی از دین خود را ادا کنیم.

فرماندار لامرد با اشاره به اهمیت فضاسازی مناسب برای استقبال از شهدا، اظهار کرد: فضای شهرستان فضای خوبی برای استقبال باشد و مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی که در گروه‌های فضای مجازی حضور دارید با شماره شخصی خودتان از مردم و گروه های مختلف دعوت کنید تا حضور پیدا کنند.

فرماندار لامرد گفت: باید تلاش کنیم اینجا جای مسائل سیاسی و حزبی و باندی وگروهی نیست و همه نظام باید تلاش بکنند برای اینکه مراسم شهدا با شکوه بیشتری برگزار بشود و انشالله در شهرستان ما اینگونه خواهد بود و مردم ما همیشه سربلند بوده اند انشالله با حضور خودتان به خانواده‌های شهدا اطمینان بدهید که مسیر شهدا ادامه دارد و تعهد خودمان به مسیر و راه شهدا را اعلام کنیم.

در روز پنج‌شنبه 6 تیرماه جاری، مردم شهر شیراز میزبان دو شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم، فسا میزبان 1 شهید گمنام، لامرد میزبان 2 شهید دفاع مقدس، جهرم میزبان 3 شهید دفاع مقدس و استهبان میزبان 1 شهید دفاع مقدس خواهند بود و آیین استقبال از پیکرهای مطهر شهدا روز پنجشنبه با حضور یگان های نظامی و انتظامی استان در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

خبرنگار: سیدمحمدحقایقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار