سوگواره ملی علمدار کربلا با محوریت شخصیت" ابوالفضل عباس ع" در ایلام برگزار می شود

ایلام (پانا) مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام از برگزاری سوگواره ملی علمدار کربلا "ابوالفضل عباس ع" با محوریت شخصیت ایشان در مهرماه سال جاری در استان ایلام خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۳۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
سوگواره ملی علمدار کربلا  با محوریت شخصیت" ابوالفضل عباس ع"  در ایلام برگزار می شود

علی چراغی‌پور با بیان اینکه امکان ارسال اثر به ششمین سوگواره ملی «علمدار کربلا» تا ۲۵ مرداد ماه وجود دارد، اظهار کرد: تاکنون از سراسر کشور استقبال خوبی از این فراخوان صورت گرفته و آثار بسیاری به دبیرخانه فراخوان ارسال شده است.

وی موضوعات این سوگواره را در بخش های عکس، شعر، آواها و نواهای عاشورایی بیان کرد و افزود: سوگواره ملی علمدار کربلا در طول سال های گذشته با استقبال گسترده مخاطبان همراه و محور این سوگواره ملی با موضوع شعر بوده، اما امسال آواها و نواهای عاشورایی با محوریت شخصیت حضرت ابوالفضل(ع) هم به این فراخوان افزوده شده است.

چراغی پور ادامه داد: با توجه به گستردگی شبکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مناطق مختلف شهری و روستایی، برگزاری این سوگواره می‌تواند زمینه‌ساز ثبت و ضبط عشق و ارادت مردم مناطق مختلف کشور به ائمه اطهار (ع) به‌ویژه حضرت ابوالفضل العباس (ع) باشد و در این فراخوان ملی توجه خاصی به آثار بومی نیز شده است.

یادآور می شود، سوگواره ملی «علمدار کربلا» به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام و مشارکت ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری روابط عمومی حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و ستاد بازسازی عتبات عالیات همزمان با ماه صفر(۱۰ مهر ماه سال ۹۸) برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار