نمایشگاه طرح ملی کنترل فشارخون در آستارا دایر شد

رشت (پانا) -نمایشگاه طرح ملی کنترل فشارخون با هدف ترغیب شهروندان برای شرکت در این طرح در مرکز بهداشت شهید محمدزاده آستارا دایر شد.

کد مطلب: ۹۲۳۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه طرح ملی کنترل فشارخون در آستارا دایر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا روز دوشنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ عکس، پوستر و بروشور از مزایای کنترل فشار خون و همچنین آسیب های ناشی از فشارخون بالا در معرض دید گذاشته شده است.

نظام عباسی افزود: این نمایشگاه تا ۱۵ تیرماه صبح ها از ساعت هشت تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید علاقمندان دایر است و در این فضا علاوه بر عرضه محصولات فرهنگی، فشارخون مراجعه کنندگان نیز با حضور دو تیم از شبکه بهداشت و درمان کنترل و ثبت می شود.

وی اظهار کرد: طرح بسیج ملی کنترل فشار خون تا ۱۵ تیر ماه در ایستگاه‌های هلال احمر، بیمارستان شهید بهشتی، مصلی، درمانگاه تأمین اجتماعی، بهداری ناجا، درمانگاه سیدالشهداء، بازار ساحلی، پارک معلم، شهرداری و آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.
وی بیان کرد: بیشتر کارکنان شبکه بهداشت و درمان و تعدادی از نیروهای هلال احمر، سپاه، آموزش و پرورش و شهرداری‌ها در این طرح مشارکت می‌کنند و ۳۷ هزار نفر در شهر آستارا و هشت هزار نفر در شهر لوندویل تحت پوشش طرح هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا هم اظهار کرد: مردم با همکاری بسیار خوب و استقبال از این طرح علاوه بر کسب اطمینان از سلامت خود، دولت را در برنامه‌ریزی برای کنترل بیماری فشار خون بالا یاری کنند.

سامان ساسانیان گفت: بر اساس پژوهش های به عمل آمده بیشتر بیماری های قلبی و عروقی ناشی از فشار خون بالاست و باید اقشار مختلف مردم نسبت به کنترل فشارخون خود اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار