آغاز طرح تابستانه امداد و نجات هلال احمر شهرری

شهرری(پانا) - رییس جمعیت هلال احمرشهرستان ری از آغاز اجرای طرح تابستانی هلال احمر شهرری همزمان با سراسر کشور و شروع سفرهای تابستانی از تیر98 خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۳۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح تابستانه امداد و نجات هلال احمر شهرری

احمد احمدی گفت : دو پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر شهرری همزمان با سراسر کشور فعالیت امدادی را آغاز و تا سی و یکم شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

او افزود: روزانه ده امدادگر در دو پایگاه و سه دستگاه خودرو آمبولانس و یک دستگاه امداد و نجات در عوارضی تهران قم به صورت شبانه روزی خدمات امداد و نجات ارائه می دهند.

او با اشاره به اینکه طرح تابستانی امسال نسبت به سال‌های گذشته از لحاظ کمی و کیفی دارای وضعیت مطلوب تری داشته، بیان داشت: در طرح تابستانی امسال خدمات رسانی با امکانات و به صورت شبانه روزی انجام می شود.

احمد احمدی عنوان کرد: شرایط اتوبان تهران قم به گونه ای است که با افزایش حجم تردد در ماه های تابستان همواره جز محورهای پر رفت وآمد بوده و همین موضوع سبب توجه و اهمیت بیشتر به این مسیر شده است.

او تاکید کرد: ارائه خدمات به مصدومین جاده ای، مداوای سرپایی افراد و اعزام به مراکز درمانی توسط بالگرد در حوادث تنها بخشی از خدمات محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار