تحقق گام دوم انقلاب با شکل‌گیری سرمایه اجتماعی

ارومیه(پانا)-رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: با شکل‌گیری سرمایه اجتماعی گام دوم انقلاب تحقق می یابد، سرمایه‌ای که ما آن را در دوران هشت سال دفاع مقدس تجربه کردیم.

کد مطلب: ۹۲۳۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تحقق گام دوم انقلاب با شکل‌گیری سرمایه اجتماعی

یوسف پیربوداقی در دومین نشست فصلی بسیج و رسانه در گام دوم انقلاب، گفت: تحقق گام دوم انقلاب با شکل گیری سرمایه اجتماعی میسر می شود و این در تاریخ کشورها به روشنی قابل مشاهده بوده، سرمایه‌ای که ما آن را در دوران هشت سال دفاع مقدس تجربه کردیم.

وی افزود: امروز وضعیت رسانه‌های استان آذربایجان غربی جای تعریف ندارد و مشکلات ناشی از گرانی‌هایی که بر دوش مسئولان رسانه‌ها قرار دارد، آنان را با سختی‌های بسیاری مواجه کرده که باید مورد توجه ویژه همه مسوولان قرار گیرد.

پیربوداقی ادامه داد: باید راهکار مشخصی برای حمایت از رسانه‌ها گرفته شده تا رسانه‌ها بتوانند در تبیین گام دوم انقلاب قدم های موثر و محکمی بردارند.

این مسوول ادامه داد: برای رسیدن از وضع موجود به وضع مطلوب در گام دوم انقلاب باید نقش مطالبات مردم، توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نقش جوانان در گام دوم انقلاب مدنظر قرار گیرد.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی با بیان اینکه اگر رسانه‌ها بتوانند در پیوند سرمایه اجتماعی گام بردارند، بزرگترین نقش خود را ایفا کردند، بیان کرد: با داشتن جامعه ای همگرا با تکیه بر نقاط مشترک در جامعه پیشرفتی صورت می گیرد.

وی اذعان کرد: اگر وضع موجود را نگهداریم، دچار واگرایی فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خواهیم شد و در راه رسیدن به گام دوم انقلاب که همان آرمان‌شهر انقلاب است، دچار مشکلات بزرگ خواهیم شد.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی در پایان سخنان خود تاکید کرد: باید رسانه‌ها در استان باید حمایت شوند و از یک منظر و زاویه نگریسته شود و اطلاعات لازم و کافی در اختیار همه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار