تقدیر از 23 دانش‌آموز و فرهنگی منتخب جشنواره بین‌المللی شعر غدیر فارس

شیراز(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش فارس اظهار داشت: در مرحله پایانی جشنواره بین‌المللی شعر غدیر فارس، از مجموع 313 اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در شیراز ، 23 اثر شامل 13 شعر از همکاران فرهنگی و 10 شعر از دانش آموزان به‌عنوان آثار منتخب این جشنواره معرفی شدند.

کد مطلب: ۹۲۳۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از 23 دانش‌آموز و فرهنگی منتخب جشنواره بین‌المللی شعر غدیر فارس

جهانبخش بانشی در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر غدیر فارس در تالار غدیر ناحیه یک آموزش‌وپرورش شیراز،خاطر نشان کرد: این جشنواره بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر و وزارت آموزش‌وپرورش برگزار می‌گردد.

بانشی ادامه داد: در مرحله مقدماتی این جشنواره که به همت اداره کل آموزش‌وپرورش فارس و بنیاد غدیر فارس برگزار شد، بیش از 500 دانش‌آموز و 200 همکار فرهنگی اشعار خود را در وصف امام علی (ع) به کانون‌های فرهنگی تربیتی شهرستان‌های سراسر استان ارسال کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش فارس بیان داشت: در مرحله پایانی این جشنواره نیز 313 اثر از 266 دانش‌آموز و فرهنگی به دبیرخانه این جشنواره در شیراز ارسال شد که با داوری آثار ارسالی 23 اثر شامل 13 شعر از همکاران فرهنگی و 10 شعر از دانش آموزان به‌عنوان آثار منتخب این جشنواره معرفی شدند.

بانشی هدف از برگزاری این جشنواره را نشر و تبلیغ آموزه‌های دینی در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و ساحت عبادی ، اعتقادی و اخلاقی آن در مدارس استان برشمرد و گفت: باید به سمت نشر تفکر مولا علی (ع) حرکت کنیم و هرچه این معرفی در قالب شیوه‌های ادبی و هنری و جذاب قرار دهیم، طبیعتاً موفق‌تر خواهد بود و مسیر ما در این کار مبتنی بر فرهنگ دینی و اجتماعی است.

او افزود: منتخبین این جشنواره در مرحله کشوری آن‌که در دهه ولایت در تهران برگزار می‌گردد شرکت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار