فوتسالیست جوان ارومیه ای آقای گل آسیا شد

ارومیه(پانا)-دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: «سالار آقاپور» فوتسالیست جوان و ملی پوش ارومیه ای عنوان «آقای گل» مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا را به خود اختصاص داد.

کد مطلب: ۹۲۳۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
فوتسالیست جوان ارومیه ای آقای گل آسیا شد

حسین نیرویار افزود: این بازیکن ارومیه ای در رقابت های فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا در تبریز هشت گل به ثمر رساند و عنوان بهترین گلزن این مسابقات را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: «ماساشی اوساوا» / Masashi‬ osava/ از ژاپن نیز بهترین بازیکن این رقابت‌ها انتخاب شد و عنوان بازی جوانمردانه نیز به تیم ملی ژاپن تعلق گرفت.

وی بیان کرد: آقاپور تا قبل از دیدار رده بندی با پنج گل زده پایین‌تر از "سید حسین" بازیکن افغانستان در رده دوم قرار داشت اما با هت تریک مقابل اندونزی خودش را به صدر جدول رساند.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی با اشاره به اینکه «بلال اسماعیلی» دیگر ملی پوش ارومیه ای حاضر در این رقابت ها بود، ادامه داد: این ۲ بازیکن ارومیه‌ای از اوایل سال گذشته در اردوهای تدارکاتی، رقابت‌های دوستانه و مسابقات المپیک جوانان و مقدماتی قهرمانی آسیا حضور داشتند و در لیست اصلی حمید شاندیزی، سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال کشور قرار گرفتند.

نیرویار با بیان اینکه آبان سال گذشته نیز بلال اسماعیلی و سالار آقاپور به مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا اعزام شده و پنج گل به ثمر رساندند، گفت: این ۲ بازیکن در المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین نیز با زدن ۶ گل برای تیم ملی کشورمان مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفتند.

در دیدار پایانی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا که عصر روز شنبه / یکم‬ تیر ماه / ‬ در سالن ۶ هزار نفری پورشریفی تبریز و با حضور نزدیک به چهار هزار هوادار برگزار شد، تیم ملی ژاپن با برتری سه بر یک مقابل افغانستان جام قهرمانی را بالای سر برد.

در دیدار رده بندی نیز، تیم ملی ایران با پیروزی ۹ بر یک مقابل اندونزی به عنوان سومی رسید؛ مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا با حضور ۱۲ تیم به میزبانی تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار