معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا عنوان کرد

حضور 800 دانش آموز برگزیده آذربایجان شرقی در طرح یاوران ولایت

تبریز(پانا) - دوره ی طرح یاوران ولایت برای ۴۰۰ نفر ازدانش آموزان پسرو ۴۰۰ نفر از دانش آموزان دختر برگزیده استان به مدت ۵ روز برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۲۳۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور 800 دانش آموز برگزیده آذربایجان شرقی در طرح یاوران ولایت

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا در افتتاحیه دوره ی یاوران ولایت گفت:این طرح برای ۴۰۰ نفر از دانش آموزان پسر و ۴۰۰ نفر از دانش آموزان دختر برگزیده استان به مدت ۵ روز برگزار می شود.
وی افزود: این دانش آموزان از مدارس انتخاب شده اند و بعد ازطی دوره های آموزشی به عنوان فرماندهان پیشگامان در مدارس فعالیت خواهند کرد.
سرهنگ پاسدار الیاس گل محمدزاده ضمن تشکر از آموزش و پرورش که در فضا سازی برای این آموزشها نقش بسزایی ایفا کرده است، گفت:
در این آموزشها به نقش دانش آموزان و بویژه جوانان در گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده بیشتر پرداخت می شود .
وی تاکید کرد: بحث ولایت شناسایی، جذب و مخاطب شناسایی که یکی از وظایف بسیج است، برگزاری یادواره های شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا، آموزش کار تشکیلاتی که دانش آموزان بتوانند زیر مجموعه خود و شوراها را مدیریت کنند، سواد رسانه ای، فضای مجازی و شبکه سازی در فضای مجازی با توجه تهدیدها و آسیب هایی که در فضای مجازی وجود داردو لازم است امروز در فضای مجازی جوانان انقلابی حضور داشته باشند جزو آموزشهای این دوره هاست.

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا گفت: یکی دیگر از اهداف این آموزشها پرداختن به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است تا دانش آموزان از این طریق کمک یار معلمان و مسئولان آموزش و پرورش شوند.
وی در پایین هدف کلی از این آموزشها را، آموزش مدیران و جوانانی در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:می خواهیم دانش آموزانی تربیت کنیم که بتوانند این انقلاب را به طرف اهداف و آرمانهای آن هدایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار